تاریخ انتشار: 1397/03/26 07:46
کد خبر: 143688

باشگاه استقلال نمی تواند در مورد این بازیکن عجولانه تصمیم بگیرد!

هنوز وضعیت هافبک مقدونیه‌ای تیم فوتبال استقلال مشخص نشده است.
 باشگاه استقلال نمی تواند در مورد این بازیکن عجولانه تصمیم بگیرد!

بویان یک روز قبل از تیام با استقلال قرارداد امضا کرد و شفر در هنگام عقد قرارداد این دو بازیکن بسیار امیدوار بود تیمش با قدرت دو چندان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

بویان بازیکن مقدونیه‌ای تیم فوتبال استقلال بهمن‌ ماه سال گذشته به این تیم آمد. او برخلاف مامه تیام مهاجم سنگالی، نتوانست برای استقلالی‌ها مثمرثمر باشد و کمتر در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت. پس از اینکه بویان ایران را به مقصد کشورش ترک کرد، مسئولان استقلال به او پیغام دادند تا برای فسخ قراردادش به ایران بیاید، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

در نگاه اول به نظر نمی رسد استقلال نیازی به حضور بویان داشته باشد اما موضوع اصلی قرارداد یک ساله و نیمه او با این تیم هست که جدایی این بازیکن مقدونیه ای را سخت می کند.

اگر تکلیف بویان‎ مشخص نشود و او به خاطر عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند، شاید محرومیت از نقل و انتقالات و حتی جرایم سنگین‌تر گریبان استقلال را بگیرد.

با این شرایط طبیعی است که جدایی بویان‌ از استقلال برای این باشگاه بار مالی به همراه خواهد داشت و باشگاه نمی تواند در مورد این بازیکن عجولانه تصمیم بگیرد مگر بویا‌ن از تیمی پیشنهاد داشته باشد و خودش تصمیم بگیرد جدا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmper

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بویان همچنان بلاتکلیف/ چرا استقلال تعلل می کند؟