تاریخ انتشار: 1397/03/27 17:38
کد خبر: 143408

هرکجا که باشم به یاد این روزهای خوبم در پرسپولیس خواهم بود

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا وقتی در پرسپولیس بودم برای موفقیت این تیم همه تلاشم را کردم و از حالا مثل یک هوادار برای موفقیت تیم محبوبم دعا خواهم کرد.
هرکجا که باشم به یاد این روزهای خوبم در پرسپولیس خواهم بود

فرشاد احمدزاده در خصوص حضورش در تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: امروز به دیدار مربیان و همبازیانم آمدم تا از همه آنها خداحافظی کنم. به هر حال من ۳ فصل بسیار خوب در پرسپولیس را سپری کردم و روزهایی در این تیم داشتم که هیچگاه فراموش نخواهم کرد.

وی ادامه داد: با پرسپولیس ۲ مقام قهرمانی متوالی و یک سوپرجام را به دست آوردیم و نتایجی گرفتیم که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود به همین دلیل هیچگاه این روزها را فراموش نمی‌کنم و هرکجا که باشم به یاد این روزهای خوبم در پرسپولیس خواهم بود.

بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس تصریح کرد: امروز همچنین با آقای برانکو صحبت کردم و از او بابت زحماتی که برایم کشیده بود قدردانی کردم او هم برای من آرزوی موفقیت کرد و با هم خداحافظی کردیم. همچنین با همبازیانم دیدار گرمی داشتم و برای همه آنها در فصل آینده لیگ برتر آرزوی موفقیت کردم امیدوارم که پرسپولیس بتواند روند خوب خودش را ادامه دهد. از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس می‌خواهم که پشتیبان تیم محبوب خود باشند چرا که پرسپولیس در نهایت متعلق به آنهاست. من هم امیدوارم که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس و هوادارانش باشم و بتوانم در اروپا با عملکرد خوبی که از خودم ارائه می‌دهم نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس باشم. امیدوارم هواداران هم دعای خیرشان را بدرقه راهم کنند.

احمدزاده در پایان افزود: مطمئن باشید هرکجای دنیا که باشم پیگیر بازی‌ها و نتایج پرسپولیس خواهم بود. تا وقتی که به عنوان بازیکن در این تیم بودم همه تلاشم را برای موفق تیم به کار گرفتم و حالا مثل یک هوادار برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم و امیدوارم علاوه بر قهرمانی لیگ برتر بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edprp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لقب مهندس پرسپولیس به کدام بازیکن پرسپولیس خواهد رسید؟!