تاریخ انتشار: 1397/03/29 11:46
کد خبر: 143095

توضیحات پندار توفیقی درخصوص آخرین وضعیت تیم، امید ابراهیمی، جباروف و دلفی

معاون باشگاه استقلال گفت:شفر بازیکن خارجی جدیدی به باشگاه استقلال معرفی نکرده است.
توضیحات پندار توفیقی درخصوص آخرین وضعیت تیم، امید ابراهیمی، جباروف و دلفی

پندار توفیقی در خصوص اینکه آیا تمرینات استقلال از روز دوشنبه آغاز می‌شود یا خیر گفت: تمرینات استقلال از روز چهارم تیرماه در تهران آغاز خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیام گفت:طبق قراردادی که با وی داریم اگر قرار بود از استقلال جدا شود باید پیشنهاد رسمی به دست ما می‌رسید که نرسید. ما برای تیام حتی به ترکیه هم رفتیم،فکر می‌کنم او طی یکی دو روز آینده تصمیم نهایی خود را بگیرد ولی ما امیدواریم که او تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ کند.

توفیقی در خصوص اینکه ظاهرا جباروف از وضعیت پرداختی باشگاه به وی ناراحت است گفت: آخرین قسط قرارداد جباروف را باید به او پرداخت کنیم، شما بهتر می‌دانید وضعیت ترانسفر پول از ایران به خارج چگونه است. ما به او گفتیم برای دریافت پولش به تهران بیاید و با ذیحساب باشگاه هم صحبت کند، حدود 50 روز پیش هم قرارداد سال آینده را به وی دادیم، قرار شد بعد از اینکه قسط آخر وی پرداخت شد در خصوص سال آینده هم صحبت کنیم.به هر حال باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در وضعیت خوبی قرار دارد و بازیکنان علاقه‌مند هستند به این تیم بیایند. باشگاه هم در صدد پرداخت مطالبات بازیکنان است.

وی تاکید کرد: اگر جباروف تصمیم داشته باشد فوتبالش را در ایران ادامه بدهد قائدتا باید قبل از شروع تمرینات در تهران حضور پیدا کند و پولش را تحویل بگیرد و قرارداد جدید را هم امضا کند.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود شفر روی بازیکنی نظر دارد که از نظر فیزیکی به تیام شبیه است گفت: هنوز آقای شفر بازیکن جدیدی را رسما به باشگاه معرفی نکرده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت امید ابراهیمی و تمدید قرارداد این بازیکن گفت:ظرف سه چهار سال اخیر مدام با امید ابراهیمی صحبت کردیم و همیشه نفر آخری که در نقل و انتقالات با استقلال قرارداد بسته امید ابراهیمی بوده است. او همیشه قرارداد فصل قبل را تسویه می‌کند و سپس قرارداد جدید امضا می‌کند.باشگاه استقلال نمی‌تواند مبالغی که تیم‌های عربی ولخرجی می‌کنند را پرداخت کند.همیشه در مورد امید ابراهیمی پیشنهادات قطری وجود داشته است، او بازیکن عاقلی است و می‌داند استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی دارد.ان‌شاالله بعد از پایان جام جهانی مذاکرات با ابراهیمی صورت خواهد گرفت و امیدوارم شرایط خوب پیش برود. طبیعی است بازیکن منافع زندگی خود را در اولویت قرار می‌دهد ولی با توجه به بودجه باشگاه بهترین پیشنهادات را به امید ابراهیمی خواهد داد.

توفیقی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد در خصوص آخرین وضعیت چشمی و حسینی گفت:هر دو بازیکن یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارند، ممکن است بعد از جام جهانی برای آنها پیشنهاد بیاید ولی تیم ما هم در آسیا شرایط خوبی دارد و من فکر می‌کنم آنها عاقلانه تر تصمیم بگیرند. کم اتفاق می‌افتد یک بازیکن در نیمه نهایی یا فینال آسیا بازی کنند افتخار بزرگی است.

وی در خصوص اینکه ممکن است این بازیکنان راهی اروپا شوند گفت: اگر مثلا بازیکنی به بایرن مونیخ یا هامبورگ برود می‌تواند باعث افتخار باشد ولی باشگاه های درجه 22 و 3 اروپایی منافعش جای دیگر و برای اشخاص دیگر می‌رود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص یونس دلفی گفت: من با آقای سلطانی و مدیر برنامه دلفی صحبت کردم و آنها به من گفتند اگر پیشنهاد اروپایی نشد اولویت این بازیکن استقلال است. پیشنهاد ما البته قرارداد بلندمدت است نه اینکه استقلال را فرصتی کنیم که بازیکن یک ساله قرارداد ببندد و همین مشکلاتی که با بازیکنان جوان داشتیم را تکرار کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از اقوام دلفی با من در روز عید فطر تماس گرفت و تاکید کرد و گفت اولویت یک دلفی اروپا است و من هم گفتم این موضوع را به هواداران استقلال اطلاع رسانی می‌کنیم.

توفیقی در پایان در خصوص زمان بازگشت شفر گفت: او اوایل هفته آینده به تهران بر می‌گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmvmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت تیام به ایران مشخص شد