تاریخ انتشار: 1397/03/30 15:29
کد خبر: 142867

توقع برانکو از عالیشاه؛ جای این دو نفر را پر کن

امید عالیشاه که برای پشت‌سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، در بازگشت به این تیم و در حالی که نیم‌فصل از قراردادش باقی مانده بود، به‌مدت دو فصل دیگر آن را تمدید کرد.
توقع برانکو از عالیشاه؛ جای این دو نفر را پر کن

وینگر چپ سرخپوشان که در لیگ پانزدهم عنوان برترین پاسور فصل را به خود اختصاص داده بود، بعد از بازگشت به این تیم از تمایل خود برای تمدید قرارداد با توجه به محرومیت قرمزها از نقل‌وانتقالات گفته بود و درنهایت روز شنبه با حضور در باشگاه و توافق با مسئولان این تیم قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

    برنامه ویژه برانکو برای عالیشاه

امید عالیشاه در شرایطی در این فصل به پرسپولیس بازگشته است که پیش از جدایی از جمع سرخپوشان توانسته بود عنوان گل‌سازترین بازیکن لیگ را کسب کند. در این شرایط اما سرمربی سرخپوشان برای این بازیکن برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برانکو در گفت‌وگو با عالیشاه برنامه ویژه‌ای را به این بازیکن داده و اعلام کرده با توجه به جدایی مسلمان به‌عنوان بازی‌ساز و فرشاد احمدزاده به‌عنوان وینگر سرعتی تیم حالا باید عالیشاه بتواند جای خالی هر دو بازیکن را پر کند و وظایف هر دوی آنها را انجام دهد.

    وظیفه‌ام بود در این شرایط کنار تیم باشم

بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس، امید عالیشاه حالا در آستانه فصلی است که می‌تواند او را دوباره به صدر خبرها بازگرداند. شماره دو پرسپولیس در خصوص روزهای دوری‌اش از این تیم گفت: «وظیفه‌ام بود که در این شرایط در کنار تیم باشم و نمی‌توانم با کلمات خوشحالی‌ام از تمدید قرارداد با پرسپولیس را توصیف کنم. همان‌طور که گفتید روزها و ماه‌های کابوس‌باری بود.

هر جایی که آقای برانکو نظر داشته باشند بازی خواهم کرد و مهم نظر ایشان است. همین که عضوی از پرسپولیس باشی افتخار بزرگی است و همانند قراردادی که بستم هیچ شرطی ندارم و نخواهم داشت.» هافبک سرخپوشان در خصوص حواشی جدایی‌اش از پرسپولیس در سال95 گفت: «من در این مدت کلا سکوت کردم چون دوست نداشتم برای پرسپولیس و هوادارانش حاشیه‌ای شکل بگیرد. فقط این را می‌گویم که من همان ابتدای فصل قرار بود بروم و از خارج از کشور هم پیشنهاد داشتم.

اما شرایطی شکل گرفت که ترجیح دادم در تیم بمانم. رامین و مهدی تیم را ترک کرده بودند و هواداران نگران بودند. مشکل بازیکن داشتیم و در صحبتی که باشگاه داشتم قرار بود تا نیم‌فصل بمانم. بعد سرباز شدم و این مساله هم دست خودم نبود. اما همان زمان هجمه از سمت اشخاص معلوم‌الحال شکل گرفت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmgxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد