تاریخ انتشار: 1397/03/30 17:21
کد خبر: 142835

مصاحبه زشت و زننده ژاوی علیه ایران

ژاوی هرناندز باریکن سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در مصاحبه ای بسیار زشت ضد تیم ملی ایران سخن گفت که با واکنش تند مردم کشورمان روبرو شد.
مصاحبه زشت و زننده ژاوی علیه ایران

 ژاوی که سال هاست از فوتبال حرفه ای دور است و بواسطه حضورش بر سفره اعراب خلیج فارس نتوانسته فوتبال حقیقی را ببیند، در مصاحبه زننده و زشت که در کنار دشمنان ایران صورت داده است، ایران را تیمی بی ارزش توصیف کرد!

هرناندز در مصاحبه خود علیه تیم ملی ایران در آستانه دیدار برابر اسپانیا اظهار داشت: ایرانی ها فوتبال را خیلی دوست دارند، اما متاسفانه در اجرای آن بسیار ضعیف هستند، من نمی توانم هیچ شانسی به آنها بدهم! بهتر است در برابر اسپانیا باخت را از همین حالا قبول کنند تا آزرده خاطر نشوند!

این صحبت های ژاوی در حالی مطرح می شود که ایران تا به ین لحظه صدرنشین گروه مرگ است و توانسته است در حضور ابر قدرت ها، شگفتی آفرین شود و تحسین همگان را برانگیزد.

ژاوی پیش از این نیز با مصاحبه های خود شخصیت کوچکش را به نمایش گذاشته بود، چرا که همواره بدون اینکه هیچ ارتباطی با لیونل مسی و بارسلونا داشته باشد، بدون دلیل در السد قطر به تمجید از مسی پرداخته بود تا به نوعی جنگ روانی به راه بیاندازد!

البته خیلی نمی توان روی صحبت های ژاوی حساب باز کرد، چرا که او سال هاست از دنیای حرفه ای فوتبال به دور است و نتوانسته با اتفاقات روز خود را تطبیق بدهد، چرا که در این مدت این ایران بوده که تحسین دنیا را برانگیخته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkxd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سمپائولی: تمرین دادن به مسی آرزوی من است