تاریخ انتشار: 1397/04/01 23:03
کد خبر: 142398

سروش رفیعی: اولویتم پرسپولیس است؛ نیاز به بازارگرمی و صحبت هم نیست

هافبک تکنیکی ایرانی فصل گذشته الخور قطر می‌گوید انتخاب او در ایران، پرسپولیس خواهد بود و علاقه‌مند به بازگشت به این تیم است.
سروش رفیعی: اولویتم پرسپولیس است؛ نیاز به بازارگرمی و صحبت هم نیست

سروش رفیعی امشب در گفت‌وگوی زنده در برنامه آنتن در خصوص خبر بازگشت از پرسپولیس گفت: امروز خدمت آقای گرشاسبی بودم و با ایشان جلسه داشتم؛ قبل از دیدار با ایشان، آقای برانکو را دیدم و صحبت صمیمانه‌ای نه به‌عنوان یک مربی، به‌عنوان یک بزرگتر و دوست داشتیم و از ایشان مشورت خواستم.

او ادامه داد: جلسه خوبی با آقای گرشاسبی داشتم و نه اینکه بحث قرارداد باشد، فقط صحبت کردیم و مشورت گرفتم؛ الان موضوعی که کامل و مشخص است و باید به صراحت بگویم، این است که اگر در ایران بازی کنم، اولویت اولم بازگشت به پرسپولیس است و مطمئنا اول به این تیم فکر می‌کنم ولی یک سری مشکلات در راهمان داریم.

هافبک سابق پرسپولیس اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع، بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است که نیاز به تامل و فکر دارد و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم؛ نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران به شروع جام ملت‌های آسیا ختم می‌شود و به همین دلیل من باید تصمیم درستی بگیرم که بخاطر این موضوع، تا به الان تصمیمی نگرفتم و هیچ حرفی نزدم.

رفیعی راجع به شایعه حضورش در تیم‌های ایرانی تاکید کرد: اینکه می‌گویند اولویت سروش ایران، قطر یا گرفتن پول یا این باشگاه و آن باشگاه است، درست نیست؛ عده‌ای از جانب من حرف می‌زنند و صحبت می‌کنند ولی با احترام برای همه دوستانی که دارم، بنده نه مدیر برنامه دارم، نه کسی راجع به من حرفی زده و نه خودم صحبتی داشتم.

او ادامه داد: لطفا از همه دوستان می‌خواهم با ذهن و فکر مردمی که به من لطف و محبت دارند، بازی نکنند و حرفی نزنند؛ اگر به تیمی بروم و تصمیمی بگیرم، اولین رسانه، همین سایت "ورزش سه" چنین موضوعی را اعلام می‌کند.

هافبک فصل گذشته الخور قطر در خصوص اینکه اولویت او حضور در کدام تیم است، عنوان کرد: اینکه می‌گویند اولویت اول سروش بازی در قطر است، مشخص نیست؛ چند پیشنهاد از لیگ‌های اروپایی که لژیونرهای ما در آنجا هستند، دارم؛ از تیم‌های لیگ روسیه، یونان و بلژیک پیشنهاد دارم و چند روز قبل هم پیشنهادهایی از سوئد و ترکیه به دستم رسید؛ دو ر وز قبل هم یک پیشنهاد از یک باشگاه کره‌ای آمد، اما یکی، دو باشگاه قطری هم تمایل به حضورم در آنجا دارند که بنده به خاطر حضورم در ایران نتوانستم با آنها صحبتی انجام دهم و تصمیمی بگیرم.

رفیعی با بیان اینکه الان تصمیم‌گیری خیلی برای من اهمیت دارد، ابراز کرد: در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و از سوی دیگر باید وضعیت تیم ملی و اینکه جام ملت‌های آسیا در پیش است را هم باید نگاه کنم؛ این کیفیتی هم که بچه‌ها در جام جهانی نشان دادند، کارم را برای بازگشت به تیم ملی سخت‌تر می‌کند ولی با این حال، برای انتخاب تیم جدیدم نمی‌توانم قطعا حرفی را بزنم.

او ادامه داد: تنها مسئله مشخص، این است که هیچ تصمیمی نگرفتم و تمام صحبت‌ها، گمانه‌زنی‌ها، اینکه سروش قرارداد بسته، این شرایط را انجام داده و این کار را کرده، اینکه گفته اولویت اول رفیعی حضور در قطر و ماندن در آنجاست و ... صحت ندارد چون هیچ تصمیمی نگرفتم.

هافبک سابق پرسپولیس عنوان کرد: با تمام احترام برای سپاهان، تراکتورسازی و چند باشگاه خوب دیگر ایرانی که پیشنهاد دادند و بسیار از آنها تشکرمی‌کنم، بنده اعلام کردم اگر بنابر بازگشتم به ایران باشد، اولویتم پرسپولیس است؛ نیاز به بازارگرمی و صحبت هم نیست؛ به آقای گرشاسبی گفتم اگر برگردم و شرایط مهیا باشد، به پرسپولیس برمی‌گردم چون هیچ جایی خانه خود آدم نمی‌شود.

رفیعی یادآور شد: روزی که از پرسپولیس رفتم، گفتم وضعیت مالی و زندگی‌ام طوری است که نیاز به درآمد بیشتر دارم و با اینکه خیلی هم طعنه و کنایه شنیدم، اما شرایط و تصمیمم این بود که بروم و به هر شکلی بود از آن رضایت دارم؛ احساسم این بود صداقت همیشه برنده است و بخاطر همین چنین کاری انجام دادم.

او تاکید کرد: الان هم با صداقت می‌گویم من خیلی بیشتر از حقم از مردم و هواداران پرسپولیس محبت دیدم؛ آنها من و شرایطم را کاملا درک کردند و هنوز هم من را دوست دارند و من نیز آنها را دوست دارم؛ الان دارم می‌گویم اولویت اولم پرسپولیس است ولی دلیل نمی‌شود بگویم قطعا برمی‌گردم.

هافبک سابق پرسپولیس ابراز کرد: اینکه آقای برانکو دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید قرارداد کرد، ذهنیت مثبتی برای من به وجود آورد؛ همچنین آقای گرشاسبی را سال‌هاست که از زمان فولاد می‌شناسم و این مجموعه به من دلگرمی می‌دهد که الان بگویم اولویت اولم در بازگشت به ایران، پرسپولیس است ولی در حال حاضر هیچ تصمیم برای باشگاه فصل آینده‌ام نگرفته‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2769zg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به مهم‌ترین ستاره‌هایی که پرسپولیس برانکو را ترک کردند