تاریخ انتشار: 1397/04/03 15:46
کد خبر: 142115

خطر محرومیت سرخابی‌ها به خاطر یک میلیارد تومان

رئیس کمیته تعیین فدراسیون فوتبال تأکید کرد که بدهی‌های استقلال و پرسپولیس یک میلیارد تومان است و به جای نگرانی بابت حذف از آسیا، بدهی ناچیز خود را بپردازند.
خطر محرومیت سرخابی‌ها به خاطر یک میلیارد تومان

 روزبه وثوق احمدی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل حجم بدهی‌های خود در آستانه حذف از آسیا قرار دارند، اظهار داشت: پرونده‌هایی وجود دارد که باشگاه‌ها باید آن را حل و فصل کنند. ابتدا شرایطی گذاشتیم و برای پرونده‌هایی که رأی‌شان صادر و حکم‌شان قطعی شده است، 30 روز مهلت پرداخت دادیم. به عنوان مثال، پرسپولیس سه پرونده دارد که جمع بدهی‌های قطعی‌اش شش میلیارد و 163 میلیون و 166 هزار ریال است، استقلال هم 8 پرونده دارد که جمع بدهی‌های قطعی آنها نیز چهار میلیارد و 27 میلیون و 871 هزار ریال است.

وی افزود: تا زمانی که این پرونده‌ها حل و فصل نشود، قرارداد بازیکنان جدیدشان قابل ثبت نیست. نفت مسجد سلیمان با 800 میلیون تومان بدهی در صدر باشگاه‌هایی است که پرونده‌های زیادی دارد. تنها راهی که باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد جدید دارند، مصالحه کردن با اشخاص است که یا آنها کل قراردادشان را ببخشند یا بخشی را بگیرند.

باشگاه‌ها تا آخرین روز نقل و انتقالات مهلت دارند تا وضعیت بدهی‌های‌شان را مشخص کنند. سازمان لیگ برای مجوز به تیم‌ها از کمیته انضباطی و تعیین وضعیت از تیم‌ها استعلام می‌گیرد. نیم فصل دوم فصل گذشته، باشگاه‌ها همین کار را کردند و تنها پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات بازیکنی نداشت که بخواهد قراردادش را ثبت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyxed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید پرسپولیس و استقلال به خاطر جام جهانی