تاریخ انتشار: 1397/04/03 15:59
کد خبر: 142107

مقصد بعدی هافبک ملی‌پوش استقلال مشخص شد!

امید در آستانه ۳۱ سالگی خوب می‌داند فقط یک فرصت کوتاه برای بازی در اروپا دارد و می‌تواند با لژیونر شدن حداقل یک جام ملت‌های دیگر در ترکیب فیکس تیم ملی به میدان برود.
مقصد بعدی هافبک ملی‌پوش استقلال مشخص شد!

 بدون کوچکترین تردیدی امید ابراهیمی یکی از ۳ بازیکن برتر ایران در دو دیدار گذشته تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بوده است. یک هافبک دفاعی باتجربه که قبل از جام جهانی با شک و تردید از او به عنوان جانشین سعید عزت‌اللهی یاد می‌شد، اما در بازی با مراکش به قدری خوب عمل کرد تا با بازگشت عزت‌اللهی هم فیکس تیم ملی باشد.

ابراهیمی در دو دیدار گذشته مقابل مراکش و اسپانیا در تمام نبردهای تک به تک موفق ظاهر شد تا خودش را به کارلوس کی‌روش سختگیر هم تحمیل کند. قرارداد ابراهیمی با استقلال تهران به پایان رسیده و با توجه به درخشش زایدالوصف او در جام جهانی تمدید قراردادش کاری بس دشوار جلوه می‌کند. نصرا... عبداللهی سرپرست دوست‌داشتنی استقلال می‌گوید: «امید ابراهیمی ازدواج کرده و نمی‌تواند به راحتی به خارج از کشور برود!»

به نظر ما این حرف کاملاً احساسی است و در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد. در این راستا شنیدیم امید ابراهیمی به واسطه درخشش فوق‌العاده در جام جهانی روسیه با دو پیشنهاد خوب از یونان و آلمان مواجه شده است. البته چندی پیش رسانه‌های قطری از توافق امید ابراهیمی با باشگاه الاهلی این کشور خبر دادند، اما این هافبک باتجربه آن را رد کرد.

امید در آستانه ۳۱ سالگی خوب می‌داند فقط یک فرصت کوتاه برای بازی در اروپا دارد و می‌تواند با لژیونر شدن حداقل یک جام ملت‌های دیگر در ترکیب فیکس تیم ملی به میدان برود. انتخاب کشور قطر می‌تواند ابراهیمی را از هدف خود دور کند. از طرفی او برای بازی در استقلال هم اشباع شده است. ابراهیمی در فصول ۹۵-۹۴، ۹۶-۹۵ و ۹۷-۹۶ و سه فصل پی‌درپی بهترین هافبک لیگ برتر شده است. او در سال ۱۳۹۶ هم عنوان بهترین هافبک سال ایران را به خود اختصاص داد و حالا به دنبال هدفی بزرگتر است. هرچند یکی از شروط وینفرد شفر تمدید قرارداد امید ابراهیمی است، اما حفظ یا تمدید قرارداد این بازیکن فداکار و مؤثر بسیار سخت خواهد بود و استقلالی‌ها چندان هم نمی‌توانند روی متأهل بودن او حساب باز کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db7nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها شرط ستاره استقلال برای تمدید قرارداد؛ خواسته ی میلیاردی!