تاریخ انتشار: 1397/04/03 16:15
کد خبر: 142103

استقلال قید گلزن رفت و برگشت به پرسپولیس را میزند؟

جابر انصاری در ابتدای فصل قبل قرارداد به پایان رسیده اش را با استقلال به مدت دو سال تمدید کرد.
استقلال قید گلزن رفت و برگشت به پرسپولیس را میزند؟

او که حالا به نظر می رسد دیگر دوران اوجش با این تیم به پایان رسیده، صبح روز گذشته به باشگاه استقلال رفت. فوتبالیست آذری که نیامده، با به ثمر رساندن دو گل در شهرآورد های فصل پانزدهم به «جابر رفت و برگشت» معروف شده، ظاهراً با شرایطی روبه روست که خیلی از آن راضی به نظر نمی رسد، اما باید آن را بپذیرد! ۶ گلی که با آن تمدید کرد!

انصاری روز گذشته وقتی به باشگاه رفت، متوجه شد باید چمدانش را ببندد و از این تیم برود. او که ابتدای فصل پانزدهم به استقلال آمده بود، بعد از یک سال کار با پرویز مظلومی (و زدن ۷ گل) دوران آبی پوش شدنش را با علیرضا منصوریان ادامه داد و در همین ایام بود که به پشتوانه ۶ گلی که در لیگ شانزدهم برای استقلال به ثمر رسانده بود، قراردادش با این تیم را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

هرچند که فصل قبل تنها ۴ گل در لیگ برتر برای استقلال زد! جابر به یک شرط می رود آنچه انصاری روز گذشته در جلسه ای که با مدیران استقلال داشت مطرح کرد، بحث طلب ۸۰۰ میلیون تومانی اش بود. ظاهراً او بابت قرارداد سه فصل گذشته اش جمعاً ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار است و این شرط را گذاشته که در صورتی از این تیم می رود که مطالباتش را بگیرد وگرنه می خواهد تا پایان فصل بعد هم در این تیم بماند.

افتخاری، جابر را نمی خواهد؟ از نزدیکان باشگاه شنیدیم وینفرد شفر حرفی در باره خواستن یا نخواستن جابر انصاری مطرح نکرده و این موضوع که جابر از این تیم جدا شود، به نظر شخص مدیرعامل استقلال ربط دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4875dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط مهاجم مازاد برای فسخ قرارداد با استقلالی‌ها