تاریخ انتشار: 1397/04/03 16:23
کد خبر: 142102

اما و اگر نقل و انتقالات سپاهان در گفتگو با مسعود تابش؛ مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم

​باشگاه سپاهان اصفهان بدون شک یکی از فعال ترین تیم های لیگ برتری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده است. این تیم پس از اینکه امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد فعالیت گسترده ای در بازار نقل و انتقالات داشت.
اما و اگر نقل و انتقالات سپاهان در گفتگو با مسعود تابش؛ مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم

 پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، کی روش استنلی، خالد شفیعی، ابراهیم صالحی، سجاد شهباززاده و شهاب عادلی بازیکنانی بودند که با انتخاب امیر قلعه نویی به سپاهان آمدند تا این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در رقابت های فصل آینده لقب بگیرد.

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در گفتگو با مهر به ادعای برخی مدیران لیگ برتری نسبت به ولخرجی های زردپوشان اصفهانی در بازار نقل و انتقالات پاسخ داد. مدیرعامل سپاهان درباره عدم جذب محسن مسلمان و احتمال حضور محرم نویدکیا در کادر فنی سپاهان هم صحبت کرد.

‌تابش درباره اینکه برخی مدیران لیگ برتری، باشگاه سپاهان را متهم به ریخت و پاش مالی در بازار نقل و انتقالات می کنند تصریح کرد: درک نمی کنم چرا این حرف را می زنند. هزینه های ما نسبت به سال گذشته کمتر شده است. تیم را به مراتب با مبلغ پایین تری نسبت به فصل گذشته بستیم. آنوقت می آیند و می گویند ما ولخرجی کرده ایم. سپاهان با قدرت می گوید هر باشگاهی چنین ادعایی دارد حاضر است قراردادهای جاری اش را اعلام کند تا ما هم بگوییم چقدر برای هر کدام از بازیکنان خرج کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: به ما می گویند ولخرج! در حالی‌که یکی دو بازیکن را به خاطر قیمت های نجومی رد کردیم. اینجا سپاهان است و همه چیز قانون دارد. بازیکنی می‌خواهم که دلش با پیراهن تیم باشد. همان بازیکنان رفتند و با باشگاه های مدعی قرارداد بستند. حداقل من به عنوان مدیر باشگاه می دانم چه کارهایی می کنند. پس اینقدر نیاز به شلوغ کاری نیست که سپاهان را وسط بیندازند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص جذب سروش رفیعی گفت: او بازیکن بسیار قابلی است و می تواند همیشه تاثیرگذار باشد. اما هر باشگاهی شخصیت خاص خودش را دارد. بهترین تیم تاریخ لیگ برتر هستیم و دلیلی ندارد باشگاهی همچون سپاهان سراغ بازیکنی برود که 6 ماه بیاید و بازی کند و سپس به پرسپولیس برود. بازیکن باید با جان و دلش بخواهد که پیراهن سپاهان را بپوشد.

وی درباره دلایل جدایی علی کریمی از جمع بازیکنان سپاهان اظهار داشت: او بازیکن سپاهان بود. قراردادش تمام شد و اعلام کرد دیگر نمی خواهم بمانم. ما هم نمی توانیم کسی را به زور نگه داریم. او بازیکن خوبی بود که بابت زحماتی که برای سپاهان کشید از او تشکر می کنم.

تابش ضمن رد هرگونه اختلاف نظر بین مدیران سپاهان با امیر قلعه نویی مبنی بر جذب محسن مسلمان تصریح کرد: هنوز هم می گویم او بازیکن بسیار خوبی است. هرگز هم آقای قلعه نویی اعلام نکرد او دیگر بی انگیزه شده است و به درد نمی خورد. بلکه تصمیم گرفته شد به جای پستی که مسلمان بازی می کند هافبک دفاعی یا دفاع بگیریم. مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم و سراغ هافبک دفاعی برویم. بحث موضوعات مالی هم در میان نبود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره خرید بعدی سپاهان افزود: تقریبا تمام مهره های مورد نیاز خریداری شده است و تنها یک بازیکن خارجی دیگر که به عنوان در پست هافبک بازیساز حضور داشه باشد را جذب می کنیم.

تابش درباره بحث حضور محرم نویدکیا در کادرفنی سپاهان اصفهان گفت: او سرمایه سپاهان است. همیشه از حضورش استقبال می کنیم. تا جایی که من می‌دانم آقای قلعه‌نویی قرار است جلسه ای را با محرم برگزار کند تا دیدگاهش را برای حضور در کادرفنی جویا شود. با کمال میل آماده هرگونه همکاری با نویدکیا هستیم. دیگر به تصمیم خودش باز می گردد که چه هدفی را دنبال کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276gbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی شد؛ نماینده سپاهان برای مسلمان به تهران آمد