تاریخ انتشار: 1397/04/04 11:18
کد خبر: 141961

مصاحبه با وینفرد شفر در آستانه لیگ هجدهم/خوشحالم دوباره به ایران برگشتم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که دوباره به ایران برگشته ام.
مصاحبه با وینفرد شفر در آستانه لیگ هجدهم/خوشحالم دوباره به ایران برگشتم!

وینفرد شفر در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که برگشته ام. می توانم با تیمم دوباره کار کنم.  بعضی از بازیکنان ما همراه تیم ملی هستند. بعضی ها هم مصدوم هستند. پادوانی شرایط بهبودی خوبی دارد و شاید بتواند به عنوان کادر فنی به استقلال کمک کند.

وی افزود: برای تیم ملی مقابل پرتغال بهترین ارزوها را دارم. قبل از جام جهانی گفتم اگر مراکش را شکست بدهید، درها روی ایران باز است. پرتغال و اسپانیا از عملکرد ایران عصبانی هستند. فکر می کنم بتوانیم پرتغال را شکست بدهیم. تاکتیک تیم ملی خوب بود. در این تورنمنت ها کار دفاعی خوب برنده را مشخص می کند. یک مقدار شانس بیشتر و اعتماد به نفس بیشتری در ضد حملات داشتیم می توانستیم به گل برسیم. مقابل اسپانیا سه چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم. امیدوارم امشب پرتغال را ببریم. این برای فوتبال ایران خوب است.

شفر ادامه داد: برای بازیکنان ملی پوش استقلال خوشحالم. حسینی و ابراهیمی خوب بازی کردند. چشمی هم دچار مصدومیت شد. همینطور علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. در بازی اول با مراکش پنج شش بازیکن که در لیگ ایران هستند، برای تیم ملی بازی کردند. این گارانتی این است که لیگ ایران خوب است و بر خلاف تصور کسانی که خارج از ایران درباره ایران ذهنیت دیگری دارند.

سرمربی استقلال درباره تیام گفت: شاید تیام پس فردا به ایران بیاید. امیدوارم باشگاه راه حل خوبی با او پیدا کند. زمان زیادی نداریم. تیام را برای لیگ قهرمانان و فصل بعد نیاز داریم.

شفر در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی است؟ گفت: من بارها برای بازیکنان جدید با باشگاه صحبت کردم. یکی دو بازیکن جدید ما نتوانستند امروز به تمرین بیایند ولی تمرکز ما در نقل و انتقالات روی جذب بازیکنان جوان و تضمین آینده باشگاه بود. چند بازیکن هم برای آکادمی باشگاه جذب کردیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان دیگری که از باشگاه های دیگر گرفتیم، باید برای جایگاه خودشان در باشگاه بجنگند. باید ببینیم بعد از جام جهانی برای بازیکنان ملی پوش ما چه اتفاقی می افتد. قرارداد غفوری و ابراهیمی تمام شده است. مجید حسینی می تواند با پول کم جدا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzxa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه جدید شفر؛ بازیکنی از بوندس لیگا آلمان!