تاریخ انتشار: 1397/04/04 12:20
کد خبر: 141953

بزرگترین مانع برای پرسپولیسی شدن سروش رفیعی/ رقمی که صدای همه را در می‌آورد

هافبک سابق پرسپولیس برای بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت رقمی بالا در حدود 3 میلیارد تومان پیشنهاد کرده است؛ موضوعی که باعث شده بحث انتقال وی با مشکل مواجه شود.
بزرگترین مانع برای پرسپولیسی شدن سروش رفیعی/ رقمی که صدای همه را در می‌آورد

 سروش رفیعی که فصل گذشته در الخور قطر حضور داشت، اعلام کرده اگر بخواهد به فوتبال ایران بازگردد تنها برای تیم سابق خود یعنی پرسپولیس بازی خواهد کرد. 

این در حالی است که محرومیت پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سبب شد تا انتقال این بازیکن با مشکلاتی روبرو شود. رفیعی قصد داشت نیم فصل اول به نساجی مازندران برود. وی از طریق یکی از همبازیان سابق خود در تراکتورسازی که رابطه بسیار خوبی با مسئولان نساجی دارد به آنها اعلام کرده بود رفیعی برای نیم فصل، مبلغی نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان می خواهد. رقمی که در بودجه این باشگاه مازندرانی تعریف نشده و باعث شد جواد نکونام سرمربی نساجی، قید رفیعی را بزند.

رفیعی که برای حضور در پرسپولیس دو بار به دیدار گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ رفته، رقم درخواستی خود را بطور دقیق اعلام نکرده اما خواسته تا با حضور قرضی او برای نیم فصل موافقت کنند تا از شرایط بازی، دور نماند. ایوانکوویچ مشکلی با شرط رفیعی ندارد اما باشگاهی نیست که رفیعی را تنها برای چهارماه به خدمت بگیرد.

موضوع مهم تری که برای قرارداد رفیعی با پرسپولیس در میان است رقم مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جذب اوست. مدیران پرسپولیس حاضر نیستند رقمی بالاتر از سقف قرارداد بازیکنان را به رفیعی بپردازند.

گرشاسبی معتقد است اگر رفیعی بخواهد مبلغ سه میلیارد تومان برای یک فصل از آنها بخواهد او را جذب نخواهند کرد. مبلغی که اگر منابع مالی‌اش تامین شود هم باعث خواهد شد بازیکنان پرسپولیس نسبت به دستمزد بالای رفیعی اعتراض کنند.

از این رو باید دید در صورت لژیونر نشدن رفیعی چه اتفاقی برای این بازیکن رخ خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8a8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی به استقلال نزدیک‌تر از پرسپولیس