تاریخ انتشار: 1397/04/04 15:50
کد خبر: 141936

تکمیل ورزشگاه نساجی؛ رویای نیمه تمام شهر خسته

تکمیل بازسازی جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر محل برگزاری دیدارهای خانگی نساجی برای رقابت های لیگ برتر به رویای هواداران چند 10 هزار نفری تیم شهر خسته مبدل شده است.
تکمیل ورزشگاه نساجی؛ رویای نیمه تمام شهر خسته

 بازسازی جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که بیش از نیم قرن قدمت دارد به منظور جلوگیری از تخریب احتمالی و افزایش ظرفیت، اوایل خرداد ماه با اعتبار 10 میلیارد ریالی وزارت ورزش در دستور کار قرار گرفت.

اگر چه فاز اول این پروژه با نصب سکو در دو سمت ورزشگاه 6 هزار نفری شهید وطنی خاتمه یافت و فاز دوم نیز با حمل تجهیزات (سوله) به محل، در دست اقدام است و در مجموع پیشرفت فیزیکی کل پروژه به 60 درصد رسید، ولی به نظر می رسد به دلیل نزدیکی رقابت های لیگ برتر، این ورزشگاه حداقل به دیدارهای هفته های نخست وصال ندهد.

سوت شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران طبق برنامه ریزی فدراسیون 14 مرداد ماه سال جاری نواخته می شود و نساجی در هفته اول میزبان ذوب آهن اصفهان، هفته دوم میهمان تراکتورسازی تبریز و در هفته سوم نیز میزبان آبی پوشان پایتخت است.

با وجود کار شبانه روزی پیمانکار برای رساندن ورزشگاه به آغاز دیدارهای لیگ برتر و پیگیری مداوم شخص استاندار مازندران، همچنان تکمیل بموقع این ورزشگاه در زمان مقرر با اما و اگرهایی مواجه است که نگرانی هواداران خستگی ناپذیر نساجی را در پی دارد.

نساجی قائمشهر در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته یک با تفاصل گل بهتر نسبت به تیم هم استانی خود "خونه به خونه" بابل ، خود و مازنی ها را لیگ برتری کرد.

 

* آستین بالا زدن هواداران برای تکمیل ورزشگاه 

رئیس کانون هواداران نساجی قائمشهر که این روزها بیشترین نگرانی را نسبت به تکمیل نشدن ورزشگاه دارد گفت: به نظر می رسد بازسازی ورزشگاه شهید وطنی به دیدارهای هفته اول لیگ برتر نرسد.

رضا نادری افزود: اگر چه جایگاه تماشاگران در روزهای آینده خاتمه خواهد یافت، ولی اتاق داور، رختکن بازیکنان و تاسیسات به احتمال نیمه کاره می ماند و امکان برگزاری مسابقات نیز با این روند در ورزشگاه امکان نخواهد داشت .

وی گفت: کانون هواداران برای تشویق کارگران و پیمانکاران از آنها پذیرایی می کنند تا شاید کارها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

نادری افزود: هواداران چند10 هزار نفری نساجی نگرانند که تلاش استاندار مازندران و سایر مسئولان در تکمیل بازسازی ورزشگاه نساجی به نتیجه نرسد و تیم محبوبشان نتواند دیدارهای خانگی را در این ورزشگاه انجام دهد.

نادری پیش بینی کرد چنانچه ورزشگاه خانگی نساجی برای رقابت های لیگ برتر آماده نشود، دیدار خانگی این تیم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود.

 

* همه چیز برای تکمیل ورزشگاه 

معاون عمرانی استاندار مازندران هم گفت که تمام تلاش استانداری و پیمانکار اتمام پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و رساندن آن برای رقابت های لیگ برتر است.

علی نبیان افزود: کار مرمت ورزشگاه از حدود یک ماه قبل کلید خورد و الان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی با نصب سوله جایگاه، کار بتن ریزی سکو شروع خواهد شد.

وی گفت: تمام امکانات موجود را برای تکمیل بازسازی و رساندن ورزشگاه به بازی های خانگی نساجی به کار گرفتیم و سرعت بیش از این نیز به دلیل محدودیت فضا امکانپذیر نیست.

بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ، هر تیم باید حداقل سه ورزشگاه را برای میزبانی معرفی کند که پیشتر هیات فوتبال مازندران اعلام کرده بود که نساجی سه زمین را در این استان برای بازی معرفی کرد.

پیشنهاد نساجی در این زمینه بازی در شهرهای ساری، کیاکلا و قائمشهر است.

براساس قانون، نساجی باید در صورت فراهم نبودن بازی در ورزشگاه اصلی، در 2 مکان دیگر دیدارهای خانگی را پیگیری کند، ولی به نظر می رسد تمایل مالکان این باشگاه مازنی که پایتخت نشین هستند، انجام دیدارهای خانگی به بهانه آماده نبودن ورزشگاه در پایتخت باشد، تمایلی که از صحت داشته باشد هواداران چند ده هزار نفری نساجی را دچار مشکل و ناراحت می کند .

درحال حاضر، همانند رقابت های لیگ یک تمام تمرینات تیم نساجی در ورزشگاههای پایتخت زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و بزودی نیز این تیم اردوی آمادگی خود را در ترکیه برپا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpzp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی امید/ سهم پرسپولیس 4 بازیکن؛ سهم استقلال صفر