تاریخ انتشار: 1397/04/04 16:15
کد خبر: 141930

گل تاریخی ایران مقابل پرتغال را چه کسی می زند؟

ایران برای صعود به دور دوم، نیاز مبرم به گل دارد و بعید است این اتفاق بدون برد ایران اتفاق بیفتد.
گل تاریخی ایران مقابل پرتغال را چه کسی می زند؟

 تیم ملی ایران برای بازی امشب برابر پرتغال، لااقل در یک نیمه از بازی استراتژی متفاوتی خواهد داشت.ایران که در این بازی سوم خود برابر پرتغال نیاز قطعی به گل زنی دارد، احتمالا با نیروهای تهاجمی بیشتر به میدان خواهد رفت و انصاری فرد هم آزادتر بازی خواهد کرد.

قدوس که در هر دو بازی قبلی تعویض طلایی تیم ملی به حساب آمده بود، امشب شانس بالایی برای فیکس بودن یا باز کردن گره از کار ایران خواهد داشت.گوچی، تمام کننده تمام عیار تیم ملی که تنها گل ایران در دور قبلی مسابقات را زده بود تا به حال در 2018 به میدان نرفته است اما با توجه به خط دفاع شکننده و نه چندان مطمئن پرتغالی ها، می تواند با بازی تک ضرب و فرصت طلبانه اش، به موقع زهر خود را به پرتغالی ها بریزد.

از جهانبخش، آقای گل لیگ هلند نیز نباید گذشت. پسری که در تیم ملی کمی عقب تر بازی می کند اما می تواند با شوت های استادانه اش، راه صعود ایران به مرحله بعد را باز کند.انصاری فرد هم که در چند بازی آخر عادت کرده است تا در پست غیرتخصصی خود بازی کند، امروز می تواند کمی جلوتر به کار گرفته شود و البته سردار آزمون، اصلی ترین امید ایران برای گلزنی در این تورنمنت، فرصت و انگیزه بالایی برای به دست آوردن مقبولیت نزد هواداران دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b95q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد حساس و سرنوشت‌ساز تیم‌ملی با پرتغال؛ یک خانواده با 11 پسر