تاریخ انتشار: 1397/04/04 17:06
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 141917

رونمایی از دو خرید جدید مس کرمان؛ از گلزن راه‌آهن تا مدافع پرسپولیسی

نقل و انتقالات تیم مس کرمان رفته رفته وارد فاز لیگ برتر می‌شود و به نظر می‌رسد که مس با دو خرید لیگ برتری از این پس خریدهای دیگرش را از لیگ برتر رونمایی کند.
رونمایی از دو خرید جدید مس کرمان؛ از گلزن راه‌آهن تا مدافع پرسپولیسی

 در روزهایی که فقط خرید بازیکنان اسمی‌تر می‌تواند به مس کمک کند تا از انتقادات بابت خریدهای پرتعدادش از تبریز فرار کند، این اتفاق در سکوت کامل در حال رخ دادن است و چند بازیکن این بار از تیم‌های غیر تبریزی در تمرینات مس حضور دارند و قرار است فصل آینده پیراهن نارنجی را به تن کنند.

محمدعلی فرامرزی مدافع چپ فصل گذشته مشکی پوشان یکی از خریدهای لیگ برتری مجتبی حسینی برای مس است. بازیکنی که دو فصل قبل انتقال عجیبی از پدیده به پرسپولیس داشت و پرسپولیسی‌ها بعد از عقد قرارداد سه ساله با فرامرزی متوجه شدند که او سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و در فاصله 24 ساعت، قرارداد فرامرزی با پرسپولیس فسخ شد تا این بازیکن رویای نیمه تمامی را تجربه کند.

محمود خمیسی مدافع فصل قبل نساجی که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد و امیرحسین طاحونی هافبک -مهاجم فصل قبل راه آهن دیگر خریدهای جدید و خوب سبد تابستانی مس هستند. طاحونی فصل گذشته نمایش بسیار خوبی مقابل مس داشت و تک گل راه آهن را به مس زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoxp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس با دنده یک به دنبال جذب بازیکن؛ برپایی بازار مسگرها در تبریز!
اختصاصی فرتاک ورزشی|