تاریخ انتشار: 1397/04/05 11:37
کد خبر: 141763

چهره پروفسور پر از امیدواری/ خیز برانکو برای هت تریک در قهرمانی با پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها چند روزی است که تمرینات خود را برای لیگ هجدهم آغاز کرده‌اند و برانکو و دستیارانش روند آماده سازی تیم را زیرنظر دارند.
چهره پروفسور پر از امیدواری/ خیز برانکو برای هت تریک در قهرمانی با پرسپولیس

بازیکنان زیر نظر مارکو بدن‌های خود را برای شروع فصل جدید آماده می‌کنند. برانکو در جریان تمرین بازیکنان را به گروه‌های 4 نفره تقسیم می‌کند تا شاگردانش را محک بزند. پس از این مرحله بازیکنان پرسپولیس به صورت دو به دو باید از همدیگر عبور کرده و تمرین گلزنی کنند. شدت تمرینات به حدی زیاد است که چند بازیکن تاکنون مصدوم شده‌اند اما آسیب دیدگی آنها جدی نبود.
پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است اما شکل تمرین کردن این تیم نشان می‌دهد که همانند فصل‌های گذشته امیدوارند. برانکو در راس این تیم مهم‌ترین رکنی است که توانسته این تیم را سرحال و شاد نگه دارد. سرمربی پرسپولیس از معدود مربیانی است که اهل غرغر کردن نیست. این مربی از همان ابتدایی که به این تیم آمد با مشکلات زیادی روبه‌رو بود اما هیچ گاه از این مشکلات بهانه‌ای برای پوشاندن ضعف تیم خود استفاده نکرد. شاید هم این خصوصیت باعث محبوبیت بیشتر او شده است. برانکو می‌داند که برای رسیدن به موفقیت بهانه تراشی می‌تواند او را یک قدم از موفقیت دورتر کند پس با بضاعتی که دارد پیش می‌رود و این عامل هم تاکنون به او کمک کرده است.

پرسپولیس خیلی زودتر از رقیب دیرینه خود تمریناتش را آغاز کرده و سعی می‌کند که هیچ چیز نسبت به فصل‌های قبلی تغییر نکند. البته در این میان به دلیل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات دیگر تیم‌های لیگ برتر از فرصت استفاده کرده و توانستند به سراغ ستاره‌های لیگ بروند، استقلال بیشتر از سایر تیم‌ها از این مساله سود برد. پرسپولیس اما می‌تواند در این آشفته بازار به سومین قهرمانی خود فکرکند؟ ظاهر ماجرا اینطور نشان می‌دهد که برانکو برای سکوی قهرمانی خیز برداشته و به بازیکنانش اعتقاد دارد. شاید بیشتر ذهن سرمربی کروات پرسپولیس معطوف نیم فصل دوم باشد. زمانی که نگرانی محرومیت کاملا برطرف شده و بازیکنان جدید هم می‌توانند قراردادشان را با پرسپولیس ثبت کنند. هیچ نشانی از ناامیدی در چهره مرد کروات این روزها دیده نمی‌شود و او خودش را برای ماراتنی سخت آماده می‌کند اما برانکو کارش را خوب بلد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyxzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار انحصاری و جالب استقلال تا به اینجای لیگ