تاریخ انتشار: 1397/04/05 15:46
کد خبر: 141712

مربی تیم ملی ایران گزینه هدایت سپیدرود رشت شد

مارکار آقاجانیان یکی از مربیان تیم ملی فوتبال ایران گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود رشت است.
مربی تیم ملی ایران گزینه هدایت سپیدرود رشت شد

 سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در این خصوص گفت: از سوی محمد نوین مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت و سایر مسئولان این باشگاه، پنج گزینه برای سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام شده است.

افشین ناظمی افزود: بر این اساس و طبق اعلام مسئولان باشگاه سپیدرود ، علی کریمی، حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ، نادر دست نشان و مارکار آقاجانیان گزینه های اصلی برای هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت هستند.

وی ادامه داد: از سوی مسئولان باشگاه صحبت هایی نیز با این مربیان انجام شده و هم اینک نیز در حال بررسی شرایط گزینه های موردنظر هستند و بزودی سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت اعلام خواهد شد.

طبق شنیده ها، محمد نوین مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت خواهان حضور مارکار آقاجانیان در تیم سپیدرود رشت است و منتظر حضور وی در ایران است و اگر شرایط مهیا باشد، مربی تیم ملی به عنوان سرمربی در تیم سپیدورد کار خود را آغاز می کند.

اما با توجه به شرایط موجود و جدایی چند مهره کلیدی از تیم سپیدرود رشت و عدم یارگیری توسط این تیم ، بعید است که آقاجانیان سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را بپذیرد و طرفداران این تیم باید به احتمال فراوان منتظر گزینه دیگری برای سرمربیگری سپیدرود باشند.

به هر حال به گفته افراد نزدیک به باشگاه سپیدرود رشت ، وضعیت سرمربیگری این تیم تا فردا (چهارشنبه) مشخص خواهد شد تا تیم سپیدرود با سرمربی جدیدش تمرینات آماده سازی خود را دنبال کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpz7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید سپیدرود بزودی معرفی می شود