تاریخ انتشار: 1397/04/05 15:55
کد خبر: 141708

واکنش سرمربی پرتغال به کت درآوردن کی‌روش

سرمربیان دو تیم ایران و پرتغال پس از پایان بازی همدیگر را در آغوش کشیدند و به هم تبریک گفتند.
واکنش سرمربی پرتغال به کت درآوردن کی‌روش

 سوت پایان بازی ایران و پرتغال توسط داور پاراگوئه ای زده شد، حذف تیم ملی شجاع و قابل احترام ایران را اعلام کرد. پس از سوت پایان بازی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال به سمت یکدیگر رفتند و در حالیکه چهره شان به هیچ وجه حرکت بعدی را لو نمیداد به یکباره همدیگر را در آغوش گرفتند. 

روزنامه پرتغالی با انتشار عکس این صحنه با تیتر "ری اکش قبل از بغل کردن آخر بازی" نوشت: دو سرمربی با تبریک گفتن به یکدیگر بعد از یک موعظه و پند دو جانبه همدیگر را در آغوش گرفتند. فرناندو سانتوس قبل از بغل کردن سرمربی ایران خطاب به کی روش گفت: کتت را در آوردی؟ دوباره تنت کن، چرا به من احترام نمی ذاری (بابا)! 

کارلوس کی روش در صحنه ای که به نظر می رسید از زمین اخراج شده، کتش را در آورد و به سمت رختکن پرت کرد تا بدون کت، دقایق پایانی بازی را مشاهده کند که البته کی روش در نشست مطبوعاتی پس از بازی و با حالت کنایه آمیزی گرمای هوا را دلیل در آوردن کت از تنش دانست تا از پاسخ واضح به این حرکتش فرار کند، همچنین سرمربی پرتغال نیز بسیار احترام آمیز درباره کی روش در کنفرانس صحبت کرد تا رابطه خوب این دو سرمربی مشخص شود.

حال بازیکنان ایران و کی روش به خانه بر می گردند و پرتغال به مصاف اروگوئه در مرحله بعد می رود، دیداری که کی روش این بار طرفدار پرتغال، رونالدو و تیم کشورش است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed8yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل تاریخی ایران مقابل پرتغال را چه کسی می زند؟