تاریخ انتشار: 1397/04/05 16:29
کد خبر: 141701

خروجی این جام برای فوتبال ایران چیزی جز اعتبار در دنیا نبود

پیشکسوت تیم ملی کشورمان گفت: ما این جام را آبرومندانه و شرافتمندانه ترک کردیم و من معتقدم خروجی این جام برای فوتبال ایران چیزی جز اعتبار در دنیا نبود.
خروجی این جام برای فوتبال ایران چیزی جز اعتبار در دنیا نبود

 تیم‌ملی کشورمان شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی موفق شد با نتیجه مساوی یک بر یک مقابل پرتغال سربلندانه جام جهانی را ترک کند، ستار همدانی پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران پیرامون این دیدار گفت: ما این جام را آبرومندانه و شرافتمندانه ترک کردیم و من معتقدم خروجی این جام برای فوتبال ایران چیزی جز اعتبار در دنیا نبود.

وی افزود: ما اگر به پرتغال می‌باختیم چیزی را از دست نمی‌دادیم، اما بچه ها واقعا خوب جنگیدند و با عشق و غیرت مثال‌زدنی ایرانی توانستیم مقابل تیمی به نتیجه مساوی دست پیدا کنیم که یکی از بخت‌های کسب جام به شمار می‌رود و قهرمان اروپا است، همه ما باید به این جوانان ببالیم و من امیدوارم کی روش و تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان شوند و به اعتقاد من از امروز باید به فکر فتح آسیا باشیم، کاری که بچه ها قطعاً قادر به انجام آن هستند.

وی در پایان درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در بازی‌های تیم ملی، اظهار داشت: اینکه ملی‌پوشان ببینند شخص اول ورزش کشور در کنار آنها حضور دارد و به آنها روحیه می‌دهد بسیار ارزشمند است و  این کار آقای سلطانی فر جای تقدیر و تشکر دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365wqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تیم ملی پرتغال: پنالتی که برای ایران گرفته شد مشکوک بود