تاریخ انتشار: 1397/04/05 19:11
کد خبر: 141674

توشاک: مفتخرم که سرمربی یک تیم بزرگ به نام تراکتورسازی هستم

جان توشاک سرمربی نامدار ولزی تراکتورسازی دیشب وارد تبریز شد و مورد استقبال هواداران و مسئولان این باشگاه قرار گرفت.
توشاک:  مفتخرم که سرمربی یک تیم بزرگ به نام تراکتورسازی هستم

او امروز هم در مراسم معارفه خود شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. بخش هایی از صحبت های توشاک را بخوانید:

  • من قبل از هر چیزی از برپایی این مراسم معارفه تشکر می‌کنم. مفتخرم که سرمربی یک تیم بزرگ به نام تراکتورسازی هستم و تمامی تلاشم را به کار خواهم گرفت تا فصلی موفق در این تیم رقم بزنیم.
  • همه می‌دانید که موفقیت یک مربی به بازیکنانش است و شما به عنوان بازیکنان تیم باید به من کمک کنید. اغلب بازیکنان معتقدند که بعد از زندگی فوتبالی به کنار خواهند رفت و من از شما می‌خواهم از زندگی فوتبالی خود مراقبت کنید چراکه پس از پایان دوران فوتبالی حسرت این روزها را خواهید خورد.
  • زمانی که فوتبال بازی می‌کردم فوتبال برای من خوشایندترین چیز ممکن بود و مردم به خاطر همین فوتبال بازی کردن به من پول می‌دانند. شما آدم‌های خوشبختی هستید. قبل از شروع فصل باید کارهای زیادی انجام دهیم تا فصل را قدرتمند شروع کنیم. باید خودمان را به سطح خوبی برسانیم.
  • ۵ هفته تا شروع مسابقات زمان داریم و باید خودمان را آماده کنیم. نه شما من را می‎شناسید و نه من شما را می‌شناسم. به‌مرور زمان نسبت به یکدیگر شناخت پیدا می‌کنیم و تک‌تک شما را مورد امتحان قرار خواهم داد. یک هفته در تبریز تمرین داریم که دو سه روز صبح و عصر تمرین می‌کنیم و سپس عازم کشور ترکیه خواهیم شد تا با برپایی اردوی آماده‌سازی خودمان را مهیای نخستین دیدار خود کنیم.
  • هر چیز مبهمی که در ذهنتان داشتید از من بپرسید. قبل از هر جلسه تمرینی برنامه را به شما توضیح خواهم داد تا بدانید چه کارهایی  قرار است انجام دهیم و می‌توانید از همین لحظه آماده برگزاری تمرینات شوید.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276zrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید تراکتورسازی با کسی شوخی ندارد!