تاریخ انتشار: 1397/04/06 18:24
کد خبر: 141490

بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات تفرقه برانگیز کی روش

دیشب کارلوس کی روش در مصاحبه با برنامه 2018 علیه برانکو، قلعه نویی و کرانچار مصاحبه کرد و آنها را به خرابکاری در راه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی متهم کرد.
بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات تفرقه برانگیز کی روش

برانکو البته به سرعت پاسخ کی روش را داد ولی قلعه نویی فعلا در این باره سکوت کرده است. البته باشگاه سپاهان در مقام پاسخگویی برآمده و بیانیه ای صادر کرده است. این بیانیه را بخوانید:

«عملکرد قابل قبول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تحسین بسیاری از کارشناسان خارجی و داخلی را به همراه داشت و فضای یکدل و صمیمانه‌ای که بین مردم و اهالی فوتبال در کشورمان بوجود آمد در افزایش انگیزه بازیکنان تیم ملی مؤثر بود. این حمایت‌های معنوی باعث شد ملی‌پوشان ایران با هدایت کارلوس کی‌روش برای بالا بردن پرچم کشورمان در روسیه تلاش بسیار زیادی انجام دهند.

با این حال و در شرایطی که هنوز ۲۴ساعت از آخرین بازی تیم ملی کشورمان در مقابل پرتغال نگذشته بود متاسفانه اظهارات یک‌جانبه و غیرمنصفانه سرمربی محترم تیم ملی علیه مربیان شناخته شده و پرافتخار شاغل در فوتبال ما فضای همدلی جامعه فوتبال را تا حدودی ملتهب کرد و در حالی که به خاطر عملکرد تیم ملی, هواداران باشگاهی فوتبال ایران فارغ از رنگ‎ها میل و اشتیاق زیادی به تیم ملی نشان داده بودند، این صحبت‌ها دلخوری جدیدی را به جامعه هواداری فوتبال ایران تزریق کرد و باعث دلخوری هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد.

سرمربی تیم ملی در حالی علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان اظهارات عجیبی را مطرح کرد که شخص امیر قلعه‌نویی هم قبل از شروع و هم در طول برگزاری مسابقات جام جهانی و همچنین بعد از اتمام آن همواره به نیکی از عملکرد تیم ملی و سرمربی محترم یاد کرده بود. باتوجه به در پیش بودن مسابقات حساس جام ملت‌های آسیا، انتظار می‌رود که کادر فنی تیم ملی و شخص کارلوس کی‌روش با اینگونه اظهارات تفرقه‌برانگیز و غیر منصفانه کیفیت لیگ برتر و عملکرد مربیان داخل ایران را زیر سوال نبرند تا همه زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت فوتبال ملی در میادین بین‌المللی تلاش کنیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwovw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قصه ی عجیبی که پس از چندین سال فاش شد / وقتی که برانکو گزینه سپاهان بود !