تاریخ انتشار: 1397/04/08 01:33
کد خبر: 141252

زمانی: قرارداد بازیکنان استقلال بدون تأیید کادر پزشکی معتبر نیست/ مشکل مالی نداریم!

عضو هیئت مدیره استقلال گفت که این باشگاه مشکل مالی ندارد.
زمانی: قرارداد بازیکنان استقلال بدون تأیید کادر پزشکی معتبر نیست/ مشکل مالی نداریم!

حسن زمانی درباره شایعه برکناری رضا افتخاری از مدیریت باشگاه استقلال و تکذیب این موضوع از سوی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: رفتن مدیرعامل قبل از هر چیز به هیئت مدیره مربوط می‌شود. هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره در جریان این قضیه نبودند. هیئت مدیره اگر برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل داشته باشد، مخفیانه عمل نمی‌کند. در این میان، آقای افتخاری باید از طریق روابط عمومی باشگاه شایعه را تکذیب می‌کرد.

وی در واکنش به ناراحتی کادر پزشکی استقلال از عدم حضور بازیکنان در تست‌های پزشکی و اینکه به نشانه قهر در تمرینات شرکت نمی‌کنند، گفت: قبلا هم هیئت مدیره تأکید داشت و الان هم می‌گوییم قرارداد هیچ بازیکنی بدون تأیید کادر پزشکی، از طرف هیئت مدیره معتبر نیست. هر بازیکنی بگیریم باید به تأیید کادر پزشکی برسد. اگر این مسئله رعایت نشود، در جلسه بعدی هیئت مدیره مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه با بازیکنان قرارداد بسته‌اند، تصریح کرد: اینها با بازیکنان توافق کرده‌اند، اما قرارداد زمانی رسمی می‌شود که کادر پزشکی آن را تأیید کرده و به تصویب هیئت مدیره برسد. هنوز گزارشی از این قضیه نداریم و در اولین جلسه هیئت مدیره به آن می‌پردازیم.

زمانی در رابطه با فراخوان باشگاه استقلال برای کمک‌های مالی هواداران و اینکه آیا باشگاه با مشکل مالی روبروست، به تسنیم گفت: ما اصلا مشکل مالی نداریم، شاید عده‌ای درخواست کمک کرده بودند و شماره حساب‌هایی داده شد تا افراد داوطلب از این طریق کمک کنند. ضمن اینکه چون گزارش مالی در این باره ندارم، اظهارنظر نمی‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398nnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر برکناری علیمنصور در روز جمعه رفع شد