تاریخ انتشار: 1397/04/08 09:10
کد خبر: 141239

پشت پرده خداحافظی ملی پوشان فوتبال

پس از رضا قوچان نژاد به فاصله چند ساعت سردار آزمون هم از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد.
پشت پرده خداحافظی ملی پوشان فوتبال

 شب گذشته رضا قوچان نژاد با انتشار پستی در فضای مجازی رسما از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد.

صبح امروز نیز سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل برخی ناملایمات و انتقاد های خارج از عرف که به فحاشی به خانواده وی منجر شده بود با انتشار پستی احساسی از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد .

سردار آزمون و رضا قوچان نژاد در حالیکه هنوز مردم در شادی بازی های خوب تیم ملی در جام جهانی 2018 غوطه ور هستند این اتفاق را رقم زدند اما به نظر می رسد ماجرا به همین سادگی نباشد.

رضا قوچان نژاد با وجود تشکر از کی روش برای حضور 6 ساله اش در تیم ملی، شکایت خود از سئوال بی جواب نیمکت نشینی اش در جام جهانی روسیه را مطرح کرد و نوشت" آماده بودم از همیشه بیشتر" اما کی روش تصمیم گیرنده اصلی در این موضوع خاص بود که منجر به نیمکت نشینی رضا شد.

از سوی دیگر انتقاد های اخیر برانکو و کی روش در بازی رسانه ای این 2 روز شاید با انتقاد قوچان نژاد کفه ترازو را به سود مرد کروات تیم فوتبال پرسپولیس سنگین کرد و یک نمره منفی برای کی روش به ثبت رساند.

نمی توان با قاطعیت بر این موضوع صحه گذاشت اما این 2 خداحافظی اگر چه با دلایل متفاوت صورت گرفته است و صوری بودن آن نیز محتمل است اما هر چه هست در دعوای این روزهای کی روش و برانکو تاثیر گذار است و حداقل فضا را متشنج تر می کند.

جالب تر اینکه رئیس فدراسیون فوتبال این روزها به جای اینکه از شادی بازی های خوب تیم ملی فوتبال پُز بدهد و فخر بفروشد و برای آینده نه چندان دور و جام ملتهای آسیا برنامه ریزی کند بیشتر مشغول رتق و فتق دعوای پرتغالی –کرواسی در فوتبال ایران است.

مهدی تاج تهدید کرد که اجازه نمی دهد هیچکس آرامش تیم ملی را به هم بزند و در برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال خللی وارد کند.

به نظرم در موضوع آماده سازی تیم ملی فوتبال قوانین فیفا به صراحت در مورد حضور بازیکنان در تیم ملی و باشگاهی خود نظرش را گفته است و در عصر نوین امروزی و فوتبال حرفه ای عجیب است که دنبال راهکار های کد خدا منشانه برای رفع امور تیم ملی ایران هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oy75o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ پیکه به دروغ رسانه‌ها