تاریخ انتشار: 1397/04/08 14:56
کد خبر: 141173

گل محمدی: باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم / هنوز با کسی توافق نکرده ایم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: باید دو بازیکن دیگر را جذب کنیم و فعلا به دنبال جذب آن‌ها هستیم.
گل محمدی: باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم / هنوز با کسی توافق نکرده ایم

به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان ، با پایان مرحله دوم آماده سازی تیم فوتبال پدیده خراسان در مشهد ، فاز سوم تمرینات این تیم از شنبه در تهران آغاز می‌شود.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در این باره گفت: در زمان برگزاری تمرینات در مشهد، ما دو مرحله را پشت سر گذاشتیم و از روز شنبه نیز وارد فاز سوم تمرینات آماده سازی خود برای حضور در لیگ برتر هجدهم خواهیم شد.
یحیی گل محمدی ادامه داد: طی این مدت شناخت بسیار خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کردیم. در این بین تلاش کردیم تا توانایی بازیکنان جوان تیم را نیز افزایش دهیم .از این فرصت استفاده کردیم تا هم بازیکنان جوان و هم بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌بودند را بشناسیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی پدیده در تهران گفت: اردویی ۸ روزه در تهران برگزار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا چند بازی دوستانه را نیز انجام دهیم که یکی از این بازی‌های مهم ما دیدار دوستانه با فولاد در روز پنجشنبه هفته آینده  خواهد بود.

گل محمدی افزود: تمرینات تیم در تهران‌ صبح و بعد از ظهر انجام خواهد شد.تا امروز به جز دو مصدومیتی که در تیم به وجود آمد و موجب نگرانی‌ام شد، در کل از تمرینات تیمم و از شرایط فنی حاکم راضی‌ام.
 
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص ادامه فعالیت پدیده در نقل و انتقالات گفت: هنوز نه با کسی توافق کردیم و نه هیچ چیز دیگر. برای تکمیل شدن تیم و با توجه به مصدومیت‌هایی که داشتیم، باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم که فعلا به دنبال بازیکن مورد نظرمان که کارایی لازم را داشته باشد، می‌گردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365jbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تیم فوتبال پدیده با سرخ پوشان تمدید کرد