تاریخ انتشار: 1397/04/09 11:09
کد خبر: 141074

گاف بزرگ معاون استقلال/وقتی بازیکن جواب آقای معاون را نمی دهد

پست اینستاگرامی پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال مشخص کرد که وی نیز خیلی در جریان امور بازیکنانی که قراردادشان با این تیم تمام شده نیست.
گاف بزرگ معاون استقلال/وقتی بازیکن جواب آقای معاون را نمی دهد

روز گذشته معاون همیشه در صحنه باشگاه استقلال در فضای مجازی گاف بزرگی داد که می توان آن را اینچنین بررسی کرد.

1- پست سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال که البته اختیاراتی به مراتب فراتر از یک معاون در این باشگاه دارد در خصوص نقل و انتقالات منتشر می شود. وی در این پست در خصوص تیام، غفوری و البته ابراهیمی گزارشی به هواداران می دهد.

2- توفیقی در خصوص امید ابراهیمی به این موضوع اشاره می کند که وی برای استراحت خارج از کشور هستند و بعد از بازگشت به کشور پای میز مذاکره خواهد نشست.

3- ساعاتی بعد امید ابراهیمی در برنامه ویژه جام جهانی در شبکه سوم سیما به صورت زنده و مستقیم حضور پیدا می کند تا مشخص شود وی خارج از کشور نیست و صحبتهای توفیقی (لا اقل در مورد ابراهیمی) خیلی منطبق بر واقعیت نیست.

4- آقای معاون که این روزها یک پای ثابت عکس همه استقلالی هاست، پست مجددی منتشر می کند و در آن به این نکته اشاره می کند که از خسرو جان! جویای حال امیدجان! بودند و خسروجان! گویا گفته اند که امیدجان! قصد سفر خارج کشور دارند و گویا خود ایشان اشتباه شنیده یا اشتباه برداشت کرده و فکر کرده امیدجان! الان خارج از کشور هستند.

نتیجه اول: نتیجه اول این که آقای معاون مستقیما با ابراهیمی در تماس نبوده و به ناچار از طریق باجناقش جویای احوال ایشان بوده.

نتیجه دوم: نتیجه دوم این که به احتمال قریب به یقین امیدجان! بنا به دلایلی که برای خودش محفوظ است پاسخ تلفن معاون را نمی دهد و معاون نیز چاره ای ندارد جز این که از طریق باجناق مربوطه جویای احوال باشد.

نتیجه سوم: و دست آخر این که باشاگاهی که باجناقی اداره شود و باجناق بازی در آن حرف اول را بزند همین می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2765ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش توفیقی به خبر استعفای مدیران استقلال