تاریخ انتشار: 1397/04/10 20:21
کد خبر: 140824

ترابی و رفیعی مقابل پرسپولیس به میدان نمی‌روند!

پرسپولیس امروز موفق شد با مهدی ترابی نیز به توافق دست یابد و در یک قدمی توافق با سروش رفیعی قرار دارد.
ترابی و رفیعی مقابل پرسپولیس به میدان نمی‌روند!

 باشگاه پرسپولیس علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات حضوری فعال در بازار تابستانی داشته و در این زمینه تاکنون با مهدی شریفی، مهدی شیری، مهدی ترابی به توافق قطعی دست یافته و احتمالا قرارداد سروش رفیعی نیز به زودی با این تیم منعقد خواهد شد.

با توجه به محرومیت سرخپوشان البته قرار شده تا بازیکنان تازه وارد (به جز مهدی شریفی که به همراه این تیم تمرینات را دنبال خواهد کرد) با حضور قرضی در تیم های خود، بعد از نیم فصل اول به اردوگاه پرسپولیس اضافه شوند. مهدی شیری با پیکان تا نیم فصل ادامه خواهد داد و بعد از آن در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در سمت راست دفاعی حاضر می شود. این اتفاق برای مهدی ترابی نیز رقم خواهد خورد و بازیکن ملی پوش، تکنیکی و جوان نارنجی پوشان نیز تا نیم فصل در جمع شاگردان علی دایی حاضر می شود و بعد از آن به پرسپولیس خواهد پیوست.

مدیران پرسپولیس برای سروش رفیعی نیز چنین برنامه ای در شرایط فعلی در نظر گرفته اند و هافبک شماره هفت سابق این تیم نیز که با الخور همکاری اش را به پایان رسانده، احتمالا تا نیم فصل در تیم دیگری حضور خواهد یافت و بعد از آن به پرسپولیس ملحق خواهد شد.

نکته اما اینجاست که آیا خریدهای جدید پرسپولیس در لیگ هجدهم و نیم فصل در هفته ای که باید با پیراهن تیم کنونی خود مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار گیرند در ترکیب حاضر خواهند شد یا خیر. در فوتبال اروپا معمولا بازیکنان قرضی با بندی در قراردادشان در زمان تقابل با تیم خود در ترکیب حاضر نمی شوند اما بعید است این مساله در قبال مهدی شیری، مهدی ترابی و حتی سروش رفیعی رقم بخورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gdw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق پرسپولیس و سایپا با انتقال دو بمب نقل و انتقالات

گزینه پرسپولیس به قطر رفت
اختصاصی فرتاک ورزشی|