تاریخ انتشار: 1397/04/11 13:00
کد خبر: 140728

صحبت های خداداد عزیزی در مراسم معارفه اش در سپیدرود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت که کار دشواری در این تیم پیش‌رو دارند.
صحبت های خداداد عزیزی در مراسم معارفه اش در سپیدرود

خداداد عزیزی که روز گذشته (یکشنبه) از سوی محمد نوین، به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد، امروز (دوشنبه) در مراسم معارفه‌اش گفت: شهر رشت به شهر باران معروف است و سپیدرود هم از تیم‌های قدیمی ایران بوده و در لیگ تخت جمشید حضور داشته است. یک مجموعه فنی در این باشگاه حاضر هستند و من به عنوان یک همراه با آنها هستم.

وی ادامه داد: کار سختی داریم و کار کمی دیر شروع کردیم. از امروز کارمان را شروع می‌کنیم و به یارگیری می‌پردازیم. از سهیل حق‌شناس و افشین ناظمی در کادرفنی تیم‌مان استفاده خواهیم کرد. سعی می‌کنیم تیم خوبی را تشکیل دهیم و دست و پا نزنیم. سعی می‌کنیم با کمک طرفداران سپیدرود و مجموعه این تیم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 در این مراسم،‌ پس از صحبت‌های خداداد عزیزی،‌ دسته گلی از سوی مسئولان این باشگاه به عزیزی اهدا شد و سپس این مربی به همراه سهیل حق‌شناس، افشین ناظمی و محمدرضا مهدوی روی سکو قرار گرفتند و از سوی تشویق لیدرهای باشگاه تشویق شدند.

مراسم معارفه خداداد عزیزی در حالی برگزار شد که جواد تن‌زاده با دریافت حکمی از دادگاه مدعی است که مالک قانونی باشگاه است و نادر دست‌نشان را هم به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده است. به این ترتیب در حال حاضر باشگاه سپیدرود دو مالک و دو سرمربی دارد و هواداران این تیم در سر درگمی کامل به سر می‌برند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3987be

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداداد عزیزی دستیارانش در سپیدرود را معرفی کرد