تاریخ انتشار: 1397/04/12 09:39
کد خبر: 140589

پرسپولیس عالی عمل کرد؛حتی در پنجره بسته!

پرسپولیس با وجود محرومیت از نقل و انتقالات، عملکرد خوبی در جذب بازیکن داشته است.
پرسپولیس عالی عمل کرد؛حتی در پنجره بسته!

پرسپولیس پس از تکرار قهرمانی خود در لیگ هجدهم و صعود به جمع 8 تیم پایانی، با پایان فصل درگیر یک چالش جدی بود که پیش بینی می‌شد قدرت این تیم را به طور جدی به چالش بکشد و آنهم محرومیت از نقل و انتقالات بود.

پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و با توجه به اتفاق مشابه برای تراکتورسازی در فصل قبل به نظر می‌رسید باید شاهد پایان دوران قدرت پرسپولیس باشیم و این تیم علاوه بر از دست دادن ستاره‌هایش در جذب بازیکن جدید هم ناتوان خواهد بود.

با این وجود کادر مدیریتی پرسپولیس در حالیکه تمام تلاش خود را برای شکستن حکم محرومیت به کار گرفت، در کنارش برنامه بستن یک تیم قدرتمند در فصل جدید را هم در پیش گرفت. جدایی صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان این تیم را با چالشی جدی روبرو کرد ولی بازیکنان جایگزین خوبی جذب تیم شدند تا از نیم فصل دوم اضافه شوند.

سرخپوشان با تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری بزرگترین ماموریت خود در حفظ بازیکنان را انجام داده و تا کنون با مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی هم توافق کردند تا از نیم فصل دوم اضافه شوند.

امید عالیشاه هم با پایان یافتن خدمت سربازی‌اش به پرسپولیس برگشته و از ابتدای فصل در کنار این تیم خواهد بود. جذب این مهره‌های کلیدی حتی می‌تواند قدرت پرسپولیس را در فصل جدید مضاعف کند و با تیمی خطرناک‌تر از قبل هم مواجه باشیم.

در حال حاضر تنها دغدغه سرخپوشان تمدید قرارداد با وحید امیری است که قول‌هایی هم در این زمینه گرفته و اگر وینگر ملی‌پوش در جمع شاگردان برانکو ماندنی شود، دیگر هیچ نقطه ضعفی در عملکرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس وجود ندارد.

این عملکرد خوب با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات قابل تامل است. در حالیکه استقلال بدون هیچ مشکل محرومیتی و با وجود جذب چند بازیکن هنوز نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند. تیام هنوز پالس مثبتی برای تمدید قرارداد نشان نداده و اخبار نگران کننده‌ای پیرامون مجید حسینی، امید ابراهیمی و وریا غفوری شنیده می‌شود.

تیم‌های دیگر از جمله سایپا، ذوب آهن و پیکان عملکردی که نشان دهد از فصل قبل قدرتمندتر شده‌اند را نداشته و حتی تراکتورسازی هم با وجود آوردن جان توشاک، بازیکن قابل توجهی به خدمت نگرفته است.

شاید تنها سپاهان را بتوان تیمی دانست که در کنار پرسپولیس عملکرد مثبتی داشته است ولی با این وجود هنوزهم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر باید سرخپوشان تهرانی قلمداد شوند. این بدون شک یک نمره مثبت در کارنامه مدیریت پرسپولیس خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo7a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطاب به سرخابی ها؛ به جای نگرانی بابت حذف از آسیا، بدهی ناچیز خود را بپردازید!