تاریخ انتشار: 1397/04/13 08:39
کد خبر: 140453

درد و دل به سبک شفر!

وینفرد شفر با انتشار پستی در اینستاگرام به توضیح برخی مسائل در خصوص اتفاقات باشگاه استقلال پرداخت.
درد و دل به سبک شفر!

آبی پوشان پایتخت این روزها با مشکلات و حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند. برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و همچنین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، هنوز برای ماندن در استقلال به توافق نرسیده اند. این اتفاقات و کاهش رضایت مندی هواداران استقلال از مدیریت این باشگاه، سبب شد تا وینفرد شفر در پست اینستاگرامی به این مسائل پرداخته و برخی اتفاقات را توضیح بدهد.

 

به نظر می‌رسد بزرگترین درخواست شفر از مدیران باشگاه استقلال، یک کمپ تمرینی و چند بازی دوستانه خوب است. البته او رضایت خود را از عملکرد مدیران اعلام کرده و نوشته که به آن ها و اسپانسر باشگاه اعتماد دارد!

 

متن کامل پست اینستاگرام وینفرد شفر:

 

اینستاگرام و فضای مجازی پر از شایعات است. برخی درست هستند و برخی در حقیقت اغراق میکنند. بعضی از شایعات دروغ هستند و مابقی به مشکلات جدی که ما این روزها با آن درگیر هستیم، نزدیک هم نیستند. من وقت توضیح دادن مشکلات را ندارم. بیشترشان هم بیهوده هستند. در هر صورت ما در حال کار هستیم تا در نهایت کمپ تمرینی و مسابقات دوستانه موردنیاز را به دست آوریم. بیشتر تمرکز ما روی ساختن تیم است. فصل چالش برانگیزی خواهد بود. اکثر تیم ها تقویت شده اند. بعضی از تیم ها انتقال های گران قیمت و هوشمندانه داشته اند. و السد هم هست که تاکنون ۲ بازیکن بزرگ خریده است.  ما باید عجله کنیم چون زمان زیادی را از دست داده ایم. شاید در دردسر بیفتیم. مدیرانمان شب و روز در حال کار کردن هستند تا شرایط مالی را بهتر کنند. من اعتماد دارم که توان حل کردن مشکلات در این هفته را دارند. من به ایرانسل اعتماد دارم و اسپانسر ما را حمایت خواهد کرد. شما میدانید من هرگز تسلیم نمی‌شوم. البته گاهی اوقات احساس ناامیدی داشتم اما این روزها خوشحالم چون میدانم شما با ما هستید. این زمان سختی برای همه ماست و میخواهم تشکر کنم از همه اعضای تیم به خاطر کار کردن در این پیشامد های سخت.  من در نظر دارم تا کنفرانس خبری برگزار کنم و در مصاحبه اختصاصی به شما توضیح بدهم که چه خبر است. اما اول باید تلاش کنیم تا بیشتر مشکلات مهم را حل کنیم. یک کمپ خوب و مسابقات خوب دوستانه برگزار کنیم و در نهایت تیم را باهم برگردانیم. ممنونم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8dqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همسایه های شفر سورپرایزش کردند+عکس