تاریخ انتشار: 1397/04/13 09:39
کد خبر: 140446

شفر سخت نگران جدایی بازیکن تأثیرگذار از تیمش است!

امید ابراهیمی فصل قبل تا آستانه عقد قرارداد با یک باشگاه قطری رفت. حتی به دوحه سفر کرد ولی در نهایت به استقلال بازگشت. با این حال گویا این بار داستان کمی متفاوت است.
شفر سخت نگران جدایی بازیکن تأثیرگذار از تیمش است!

 امید ابراهیمی در ایران نیست. با چند بازیکن تیم ملی که حرف زدیم، تأکید داشتند امید قصد ندارد در ایران بماند و فصل بعد در خارج از کشور توپ می‌زند. البته دو فصلی است که امید برای رفتن به خارج تلاش می‌کند و در نهایت در استقلال می‌ماند. این بار هم استقلالی‎‌ها امیدوارند او به خاطر طلبی که دارد، بماند. فعلاً اولین شرط ابراهیمی این است که باشگاه طلب فصل قبلش را بپردازد. او فصل قبل هم تا آستانه عقد قرارداد با یک باشگاه قطری رفت. به دوحه سفر کرد، با مسئول نقل و انتقالات این باشگاه پای میز مذاکره نشست ولی در نهایت به استقلال بازگشت. این بار هم آبی‌ها امیدوارند امید دورهایش را بزند و در نهایت دوباره به جمع‌شان بازگردد. وینفرد شفر اما شدیداً نگران است. او به مسئولان باشگاه تأکید کرده تا هرچه سریع‌تر قرارداد امید را تمدید کنند. او در این‌باره به آبی‌ها گفته: «نگرانم امید به قطر برود! این حاصل بازی‌های خوبش در جام جهانی‌ است که از همان روزها ما را نگران کرد.» استقلالی‌ها از حیدری خواسته‌اند تا با امید حرف بزند. آخرین بار که از حیدری در این‌باره سؤال کردیم، به خبرنگار گفت: «امید خودش تصمیم می‌گیرد، من فقط می‌توانم به او بگویم یا مشاوره بدهم ولی خودش تصمیم می‌گیرد.»

از امید هم که در این‌باره پرسیدیم، کمی شاکی شد و جواب داد: «من خسرو را دوست دارم ولی همه می‌دانند بازیکنان حرفه‌ای برای خودشان تصمیم می‌گیرند. من و خسرو هم همیشه خودمان تصمیم نهایی را گرفته‌ایم. من بازیکنی مستقل هستم و خودم فکر می‌کنم و تصمیم می‌گیرم. این‌طوری نبود که خسرو حیدری باعث شود من در استقلال بمانم. دوستی من و خسرو سر جایش، ولی هرکدام از ما خودمان تصمیم می‌گیریم. نه من به خسرو می‌گویم چه‌کار کن و نه او به من.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymo5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر به شدت خواهان تمدید قرارداد با این ستاره است!