تاریخ انتشار: 1397/04/13 12:23
کد خبر: 140428

انصاری: چون در پرسپولیس پیشرفت کردم ترجیح دادم دوباره پیراهن این تیم را بپوشم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به این که پیشرفت فوتبالی‌اش در این باشگاه بوده، تصمیم گرفته قرارداد خود را تمدید کند.
انصاری: چون در پرسپولیس پیشرفت کردم ترجیح دادم دوباره پیراهن این تیم را بپوشم

محمد انصاری، درباره مباحث مختلفی از جمله تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس و هم‌چنین آینده این تیم در لیگ هجدهم به صحبت پرداخت. او در این گفت‌وگو عنوان کرد با وجود پیشنهادات خوبی مالی که از باشگاه‌های خارجی داشت، حاضر شد در پرسپولس بماند.

در ادامه گفت‌وگوی محمد انصاری می‌خوانید:

* با توجه به بند قراردادی که داشتید، می توانستید بدون پرداخت پول، از باشگاه جدا شوید. چطور تصمیم گرفتی با وجود پیشنهادهای خوبی که از تیم‌هایی مثل دیناموزاگرب و الکویت برایت آمده بود، با پرسپولیس تمدید کنی؟

همان طور که در پست صفحه مجازی‌ام گذاشته بودم، پیشرفت و ارتقا من در پرسپولیس بوده و ترجیح دادم با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌ و انتقالات باشگاه در پرسپولیس بمانم و یک  فصل هم تمدید کنم و با افتخار پیراهن این تیم را بپوشم.

* آیا از رد کردن پیشنهادهای خارجی در آینده پشیمان نخواهی‌شد؟

من در فصل پیش از یک تیم چینی پیشنهاد داشتم و با مبلغ قابل توجهی خواستار جذب من بودند اما چون در آن برهه زمانی، ما در خط دفاع کمبود بازیکن داشتیم و فقط من و سید جلال حسینی بودیم، به همین خاطر و با مشورتی که با آقای برانکو ایوانکوویچ کردم، قرار شد در پرسپولیس بمانم.

* وضعیت پرسپولیس را با وجود بسته بودن پنجره نقل‌ و انتقالات، جدایی بعضی از بازیکنان شاخص و همین طور بالا رفتن انتظارات هواداران، در فصل آینده چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بازیکنانی که ما در حال‌ حاضر در اختیار داریم، بازیکنان خوب و کاملی هستند. در هیچ پستی خلإ احساس نمی‌کنیم. امید داریم با بازیکنانی که در نیمه فصل ‌اضافه می‌شوند، بتوانیم نتایج گذشته‌مان را تکرار کنیم.

* با توجه به شرایطی که در نیم فصل اول دارید، این بالا رفتن سطح انتظارات برای تیم مفید است یا کار را سخت‌تر می‌کند؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه از این تیم نتایج خوب انتظار می‌رود. هواداران هم همیشه از پرسپولیس توقع بالایی دارند و تلاش ما هم این است، نتایج سه سال گذشته خود را تکرار کنیم. اگر چه بسته بودن پنجره نقل‌ و انتقالات و رفتن بعضی از بازیکنان، کار را شاید کمی سخت کند، اما امیدواریم با مسیر هموارتری که نیم فصل دوم خواهیم داشت، بتوانیم روند موفقیت‌آمیز گذشته را ادامه‌ دهیم.

* بازی تیم‌تان را مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا چگونه بررسی می‌کنید؟

 تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های خوبی هستند. الدحیل نیز یکی از تیم‌های بسیار خوبی این دوره از رقابت‌ها بوده است. امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و با شکست این تیم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398gl7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه کاپیتان پرسپولیس: چرا کسی به ما کمک نمی کند؟