تاریخ انتشار: 1397/04/13 15:51
کد خبر: 140408

اظهارات میثم منیعی درخصوص عملکرد فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش

اظهارات میثم منیعی درخصوص عملکرد فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش

میثم منیعی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال دیدگاه خود را در رابطه با عملکرد کی روش و فدراسیون با فرتاک ورزشی در میان گذاشت.

عملکرد فدراسیون: آقای تاج با کلی سر و صدا رییس فدراسیونی شد که نه ساختار درست و حسابی داشت و نه از نظر فنی توانسته بود انتظارات را برآورده کند ولی با توجه به تجربه ای که در مدت طولانی در فوتبال به دست آورده بود توانست خیلی زود هم ساختار فدراسیون را برآورده کند و هم از نظر فنی موفقیتهای بی نظیری بوجود بیاورد.
شما ببینید چه قبل و چه بعد از انقلاب فدراسیونی داشتیم که همه رده هایش به جام جهانی بروند. در فوتسال مردان و زنان در آسیا اول هستیم و در فوتبال ساحلی هم در دنیا جزو ٥ تیم دنیا هستیم.  پس از نظر فنی که نمره قابل قبولی گرفته است.
از نظر ساختاری هم شما نگاه کنید عزل و نصب ها چگونه بوده و چه کسانی آمده و چه کسانی رفته اند. بطور مثال در همین چند روز که از روسیه برگشتم متوجه انتصاب یک انسان بی نظیر شدم من امیر علوی رو به شما میگویم او یکی از بی نظیرترین  و سالمترین افرادی بوده که در این فوتبال وجود دارد. من از وقتی که در استقلال بودم او را میشناختم واقعاً فوق العاده است، با کارایی بسیار بالا که هر مدیری آرزوی داشتن همچین شخصی را دارد. شما میتوانید از مدیرانی که ایشان با آنها کار کرده است مثل قلعه نویی، فتح الله زاده، منزوی، اولیائی و... سوْال کنید که چقدر کمک میکند.
همه من را میشناسد که هیچ وقت اهل چاپلوسی و از این حرف ها نیستم و همیشه رک حرفم را میزنم. من هیچ وقت با تاج حتی هم صحبت هم نشدم ولی ما باید خوبی های این فوتبال را هم ببینیم و حداقل یه خسته نباشید بگوییم. در هر صورت تا به اینجای کار تاج نمره قابل قبولی گرفته است و انشالله که بهتر هم بشود.

کیروش : او مربی ای است که در دنیای فوتبال صاحب سبک میباشد و مربی های زیادی در دنیا نداریم که صاحب سبک باشند. از نظر فنی جزو خوبهاست. نه از نظر من، از نظر مربیان بزرگ دنیا کی روش یکی از بهترین مربیان است. بزرگتر از فرگوسن نداریم اما ببینید او درباره کی روش چه میگوید، واقعاً خنده دار است که یک عده بدون داشتن اطلاعات فنی از کی روش ایراد میگیرند.
شما نگاه کنید که ما چگونه خیلی ساده و بدون دردسر به جام جهانی رفتیم. اتفاقی که در فوتبال ما سابقه نداشته است. شما ببینید چگونه تیم را یک دست کرده است که بعد از تساوی مقابل پرتغال همه ناراحت شدند از اینکه چرا نتوانستند پیروز شوند. در گذشته که مقابل تیم های بزرگ بازی میکردیم پیش خودمان میگفتیم اگر با اختلاف کمی به این تیمها ببازیم یعنی خوب کار کرده ایم. در کل روح تیمی رو خیلی بالا برده است و از همه مهمتر اینکه فوتبال ما را از بازیکن محوری به مربی محوری تغییر داده و وجود کی روش برای فوتبال ما نعمتی بزرگ بود، واقعاً باید قدر داشته هایمان را بدانیم و هر روز رو به جلو بزرگ و بزرگتر فکر کنیم تا بتوانیم در این فوتبال رشد کنیم و به جلو برویم. امروزه فوتبال خیلی سخت و علمی شده است که هر کسی نمیتواند به موفقیت برسد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edmbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری فرد: کی روش لیاقت ماندن با ما را دارد/ او باعث افتخار تمام ایرانی هاست