تاریخ انتشار: 1397/04/13 17:52
کد خبر: 140382

مشکل جدی استقلالی ها در تمدید با بازیکنان / فاکتور ۱۵ میلیاردی برای دو نفر!

نمایش خوب تیام در استقلال قیمت او را بالا برده و اخیرا، حرف توافق یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری او با آبی‌های تهران مطرح شده است.
مشکل جدی استقلالی ها در تمدید با بازیکنان / فاکتور ۱۵ میلیاردی برای دو نفر!

تیام حاضر نیست زیر یک میلیون دلار از استقلال دستمزد بگیرد و شایعه پیشنهادات بالای دو و سه میلیون دلار به او از طرف تیم‌های قطری و کویتی هم شنیده می‌شود. استقلالی‌ها امیدوار بودند ارز دولتی با ۴۲۰۰ تومان، به آن‌ها برای خریدهای جدیدشان کمک کند اما امروز اعلام شد خریدهای خارجی باشگاه‌ها، جزو کالاهای ضروری نیست و آن‌ها شانسی برای دریافت ارز دولتی ندارند.

حالا با این شرایط، قرارداد تیام با استقلال از مرز ۱۰ میلیارد هم عبور می‌کند و اگر توافق یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری او صحت داشته باشد، با دلار ۸۲۰۰ تومان نزدیک به پانزده میلیارد تومان می‌شود. تیام فعلا حاضر نشده از یک و نیم میلیون دلار پایین‌تر بیاید و به نظر می‌رسد تحت هیچ شرایطی، رقم او با پاداش‌های کمتر از یک میلیون و دویست هزار دلار، یعنی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان نخواهد شد. رقمی که شش برابر رقمی است که فصل پیش، علی کریمی از سپاهان گرفت و لقب گران‌ترین بازیکن لیگ را بدست آورد.

سرور جپاروف، دیگر ستاره خارجی استقلال هم توافقی ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلاری با این باشگاه داشته و ۱۳۰ هزار دلار هم از فصل پیش طلبکار است. استقلالی‌ها برای تسویه فصل پیش با جپاروف، باید یک میلیارد با او پرداخت کنند و فصل آینده هم حدود ۴ میلیارد تومان به او دستمزد بدهند. ارقامی که پرداختی استقلال فقط به دو بازیکن فصل آینده‌اش را بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان و نگه داشتن آن‌ها را عملا غیر ممکن خواهد کرد.

رقم دریافتی استقلال از فیفا هم در حد تسویه حساب با شفر و پرداخت بدهی‌های ارزی فصول گذشته آن‌هاست و نمی‌تواند کمک زیادی به خریدهای فصل آینده بکند. استقلال در صورتی که قصد نگه داشتن همزمان تیام و جپاروف را داشته باشد، تبدیل به گرانترین تیم تاریخ فوتبال ایران خواهد شد. در غیر این صورت هم از دست دادن همزمان دو ستاره خط هافبک و حمله، استقلال شفر را فصل بعد دچار مشکل می‌کند. دو راهی سختی که هر طرفش، برای استقلال پرهزینه و پردردسر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlm8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی به استقلال می‌آیم که طلب قبلی‌ام را داده باشند!