تاریخ انتشار: 1397/04/13 20:16
کد خبر: 140361

سردرگمی مدیران استقلال از بهانه های مختلف تیام!

مهاجم استقلال هر روز به بهانه ای حاضر نمی شود برای تمدید قرارداد به ایران بیاید و این موضوعی است که مدیران این باشگاه را سردرگم کرده است.
سردرگمی مدیران استقلال از بهانه های مختلف تیام!

مامه تیام بازیکنی است که به خاطر درخشش در نیم فصل دوم گذشته مورد توجه کادرفنی استقلال قرار گرفته است و مدیران این باشگاه می خواهند قرارداد او را تمدید کنند اما هر روز بهانه ای باعث می شود او حضور در ایران را به تعویق بیندازد.

اولین حرف تیام بعد از ترک ایران پیشنهاد از کشورهای عربی بود که او با پیش کشیدن این بحث موفق شد رقم قرارداد خود را به شکل قابل توجهی بالا ببرد، طبق توافق قبلی قرار بود مبلغ قرارداد این بازیکن برای سال جدید 670 هزار دلار باشد اما این بازیکن در مذاکره ای که با توفیقی و افتخاری در ترکیه داشت قرارداد خود را تا 800 هزار دلار افزایش داد در حالی که بعدا مشخص شد اصلا او پیشنهاد جدی دریافت نکرده که ارزش داشته باشد به خاطر آن استقلال را ترک کند.

اما قدم بعدی تیام چه بود؟ او در مذاکرات تلفنی به مدیران استقلال اعلام کرد که باید دستمزد عقب افتاده او را پرداخت کنند که باشگاه برای تمدید قرارداد با ستاره فصل گذشته خود تمام حقوق او را 10 روز زودتر از موعد پرداخت کرد.

بعد از اینکه استقلال خواسته های تیام را به صورت کامل انجام داد او اعلام کرد که بعد از عید فطر به ایران می آید تا برای عقد قرارداد جدید با استقلال توافق کند اما با گذشت حدود 20 روز، او حالا بدهی مالیاتی خود را بهانه کرده است تا احتمالا دوران استراحت خود را تمدید کند و کمی دیرتر به تمرینات پیش فصل استقلال اضافه شود.

مالیات تیام در طول نیم فصل حضور در استقلال مبلغ 66 هزار دلار است که او این بار شرط کرده است در صورتی که این رقم پرداخت شود در تمرین این تیم حاضر می شود.

در اینکه تیام بازیکن بسیار ارزشمندی برای استقلال است شکی نیست اما آنچه مسلم است او در طول مدتی که در این تیم حضور داشته رفتار حرفه ای از خود نشان نداده است، به ویژه پایان فصل که هر روز به بهانه ای از حضور در ایران سر باز می زند تا احتمالا تعطیلات خود را تمدید کند.

شفر در طول مدتی که در استقلال حضور دارد نشان داده که به انضباط تیمی اهمیت می دهد و باید دید در نهایت برخورد  او با تیام که هرروز به بهانه ای از حضور در تمرینات استقلال امتناع می کند چیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzmlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده غیبت ادامه‌دار تیام؛ از کجا معلوم پاسپورت من را ضبط نکنند؟!