تاریخ انتشار: 1397/04/15 08:58
کد خبر: 140183

پدیده آبی پوشان استقلالی راهی جز جدایی ندارد!

استقلال هنوز با بازیکنان خود تمدید نکرده است.
پدیده آبی پوشان استقلالی راهی جز جدایی ندارد!

پدیده استقلال راهی جز جدایی ندارد، این سیاستی است که بعضی از مدیران باشگاه استقلال پیش گرفته‌اند تا عملکرد فوق‌العاده مجید حسینی در فصل گذشته و جام جهانی را کمرنگ کنند و بعد از آن هم با صدور بیانیه‌ای نظیر آنچه سال قبل برای کاوه رضایی نوشتند، او را روبه‌روی طرفداران قرار دهند و تمام اشتباهات خود را پنهان کنند. این بار به نظر می‌رسد آنها که قرارداد فصل قبل مجید حسینی را نیمه شب امضا کردند و به فاصله کمتر از چند دقیقه و با صدای بلند بد و بیراه‌های زیادی را جلوی چشمان افتخاری نثار مجید حسینی و مدیر برنامه‌اش کردند، مسیر متفاوتی را برگزیده‌اند تا او در استقلال نماند و ترجیح بدهد از این تیم برود.

استقلالی‌ها نه تنها حقوق مدافع جوان خود را نداده‌اند و دوباره همه چیز را منوط به ماندن او کردند بلکه تمام توافقات را هم زیر پا گذاشته‌اند. به تازگی مشخص شده که مجید حسینی بارها از باشگاه خواسته بود یک نسخه از اصل قراردادش را بدهند که هر بار جواب منفی به او دادند و یک سال بدون قرارداد او را به خانه فرستادند. نزدیکان مجید حسینی می‌گویند که او حتی مطالبات ۳ سال قبل خود را هنوز نتوانسته از استقلال بگیرد. هر چند افتخاری گفته بود که تا نیم فصل بدهی پیشین را می‌پردازد اما آنها آنچنان در رویای تیام و جباروف و ستاره‌های دیگرشان بودند که حرف‌های بهترین مدافع خود را هیچ موقع گوش نکردند، مدافعی که با تلاش خود توانست به جام جهانی برسد و استقلال را صاحب سهم ٢٣٠ هزار دلاری از جام جهانی کند اما افتخاری و معاونانش حاضر نیستند مطالبات معوقه او را بپردازند.

این روزها اختلاف آنچنان بالا گرفته که کسی کمتر تصور می‌کند رابطه مجید حسینی و استقلال به دلیل رفتارهای ناخوشایند مدیران این تیم قطع شده اما سه‌شنبه شب وقتی کسی که خود را مدیر برنامه‌های تیام معرفی می‌کرد و این‌روزها اطلاعات داخل باشگاه را در اینستاگرام به‌عنوان یک منبع خبری موثق به دیگران می‌گوید، از مفاد قرارداد مجید حسینی صحبت کرد و مدعی بود که او نمی‌تواند به آسانی از تیم جدا شود. این فرد چطور و از چه کانالی به قرارداد بازیکن‌های استقلال و بخصوص مجید حسینی دست پیدا کرده تا برای خیلی‌ها ابهام ایجاد شود؟ در این مدت توفیقی همیشه خود را مدعی بستن قرارداد‌هایی می‌داند که نمی‌توان فسخ کرد و استقلال منفعت زیادی می‌برد و در مورد حسینی هم مدعی است که بعد از موفقیت در پروژه‌‌های چهل میلیارد تومانی نفتی اجازه خروج مجید حسینی را نمی‌دهد.

این اتفاق‌ها باعث شده که مجید حسینی به طور غیر مستقیم به افتخاری پیغام بدهد به‌رغم اینکه طرفین متعهد بودند مفاد قرارداد محرمانه باشد چرا حالا کسانی که خود را نزدیک به توفیقی می‌دانند، این موارد را مطرح می‌کنند؟ راهی جز جدایی نمانده است. شاید هم بعضی‌ها نمی‌خواهند پدیده استقلال در این تیم بماند و با همین رویکرد مدافعان زیادی را به خط کرده‌اند تا جای او را بگیرند. مجید حسینی را باید بازیکن جدا شده استقلال بدانیم. شاید او را خیلی زود با پیراهنی تازه دیدیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkq7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارنامه سرمربی استقلال در سال های دوم؛ زشت و زیبا