تاریخ انتشار: 1397/04/15 11:43
کد خبر: 140153

ماجرای رفت و برگشت مجازی مدیرعامل استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالى این روزها زیر نظر مدیران باشگاه بحث نقل و انتقالات را پیش مى برد که وجود برخى از حواشى باعث شده تا روند این باشگاه با مشکل مواجه شود.
ماجرای رفت و برگشت مجازی مدیرعامل استقلال

 همین پنج شنبه هفته پیش بود که بحث برکنارى و یا همان استعفاى شفاهى افتخارى مدیر عامل این باشگاه به گوش مى رسید تا جایى که اطرافیان این مدیر پس از تلاش هاى فراوان براى حضور او  در راس مدیریت تلاش کردند و در نهایت با پست مازیار ناظمى روابط عمومى ورزان ورزش و جوانان همه چیز ختم به خیر شد و افتخارى به کار خود ادامه داد.

اما هنوز  از این ماجرا چند روزی نگذشته بود  که این بار هواداران تیم فوتبال استقلال هم با حضور مقابل  وزارت ورزش و جوانان خواستار جدایى افتخارى از استقلال شدند تا دوباره همان بحث ها به میان بیاید.با این وجود افتخارى براى صحبت با هواداران خود را به وزارت ورزش و جوانان رساند و به نوعى جنجال و شعار ها تبدیل به خنده و عکس یادگارى شد.

هواداران استقلال نگران وضعیت تیم هستند. افتخارى فقط به دنبال حضور در استقلال است و وى براى ماندن در مدیریت هم جدل و بحثى با وزارت ورزش نمى کند.

مدیر عامل استقلال پس از خداحافظى با هواداران هم با لبخند وارد دفتر کارش شد که واقعا مشخص نیست این لبخند براى جلب رضایت هواداران بوده و به نوعى صورت خود را با سیلى سرخ کرده و یا ماجرا  چیر دیگرى بوده است.

به هر ترتیب این روزها بحث جدایى افتخاری و حضور افراد جدید در راس امور باشگاه شنیده می شود و باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

حسن زمانى هم در این خصوص بیان داشت: در جریان این موضوعات نیستم اما افتخارى به کارش در استقلال ادامه مى دهد.

فتحی : از موضوع جدایی افتخاری بی اطلاع هستم

در همین خصوص امیر حسین فتحى در پاسخ به این سوال که بحث جدایی افتخاری از استقلال تا چه میزان جدی است ؟ گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و فکر نمی کنم چنین خبری درست باشد. افتخاری کارش را انجام می دهد و هیئت مدیره هم از کارش راضى است.

او در ادامه افزود: قصد ورود به حوزه مدیریتى را ندارم و تا به امروز در این باره فکر هم نکرده ام و اصلا صحبت در این باره درست نیست.

رجبی: هواداران نگران وضعیت تیم هستند

رضا رجبى پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برکنارى افتخارى و اعتراض هواداران گفت : هواداران استقلال نگران وضعیت تیم هستند .افتخارى فقط به دنبال حضور در استقلال است و وى براى ماندن در مدیریت هم جدل و بحثى با وزارت ورزش نمى کند.

او ادامه داد :من نمى دانم بودن افتخارى در استقلال به چه بهایى است ؟وقتى در روزنامه ها مى نویسند افتخارى رفتنى شد و او مى ماند آخر این ماندن به چه بهایى ؟ وقتى مردم او را نمى خواهند ماندن چه ارزشى دارد ؟!.البته ناگفته نماند افتخارى فرد بسیار سالمى است ولى او از نظر مدیریت ضعیف است و استقلال فردى را مى خواهد که به دل حاشیه برود و کارها را پیش ببرد.

افشارزاده نیز درباره حواشى استقلال گفت : به نظرم به مرور زمان مشکلات حل مى شود و به طور حتم با حضور فتحى به عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال مشکلات حل شدنى است.

او ادامه داد :فتحى بسیار توانمند است و در راستاى اهداف باشگاه مى تواند قدم هاى مثبتى را بر دارد و به روابط بین الملل نیز آگاهى بسیارى دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8dwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه شفر و دستیارانش با افتخاری و توفیقی