تاریخ انتشار: 1397/04/15 22:14
کد خبر: 140055

برنامه بازی های تدارکاتی فولاد خوزستان دچار تغییر شد

برنامه بازی های تدارکاتی شاگردان سید سیروس پور موسوی دچار تغییر شد.
برنامه بازی های تدارکاتی فولاد خوزستان دچار تغییر شد

و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان در سومین دیدار تدارکاتی از دومین اردوی آماده سازی پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، قرار بود به مصاف شاگردان امید نمازی برود اما به دلیل خروج حریف اصفهانی از اردوی کرج و بازگشت این تیم به دیار زاینده رود امکان رویارویی این دو تیم طبق برنامه قبلی امکان پذیر نشد. 

در همین حال مسئولان باشگاه ذوب آهن در ارتباطی با فولادی ها دلیل کنسل شدن این بازی را عدم رضایت از شرایط کمپ تمرینی شان در کرج عنوان کرده و برای انجام یک دیدار تدارکاتی در اصفهان اعلام آمادگی کردند.
بر همین اساس فولادی ها نیز با توجه به برنامه ریزی های پیشین ناچار به جایگزینی تیم مقاومت تهران به جای این تیم لیگ برتری شدند و بر اساس برنامه جدید از ساعت 18 روز یکشنبه 17 تیرماه در زمین چمن مجموعه الیاف تهران با این تیم دسته دومی دیدار خواهند کرد. همچنین در ادمه فولادی ها 2 بازی تدارکاتی دیگر در تهران انجام خواهند داد و بر این اساس در روزهای 19 و 20 تیرماه به مصاف تیم های پیکان تهران و شهرداری ماهشهر خواهند رفت.
گفتنی است، پیش از این قرار بود فولادمردان در روزهای 18، 19 و 21 تیرماه به ترتیب با تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران و شهرداری ماهشهر دیدار کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbjjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن 2 بازی تدارکاتی برگزار می‌کند