تاریخ انتشار: 1397/04/16 09:35
کد خبر: 140011

پرسپولیس را بیشتر از آرسنال دوست دارم!

فوتبالیست ملی‌پوش ایران می‌گوید از اروپا پیشنهاد دارد. او تاکید کرد که عاشق آرسنال است، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارد.
پرسپولیس را بیشتر از آرسنال دوست دارم!

وحید امیری در حاشیه پیکارهای کشتی دانش‌آموزی در لرستان در گفت و گو با خبرنگار درباره پیشنهادیش گفت: پیشنهادهایی دارم، اما دوست ندارم راجع به آن‌ها صحبت کنم، خودم عاشق آرسنال هستم، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارم. امیدوارم هر اتفاقی که به نفع من و پرسپولیس است رخ دهد.

وی تاکید کرد: بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در تیم پرسپولیس گذرانده‌ام و باعث افتخارم است که دو سال پیاپی با این تیم بزرگ قهرمان لیگ برتر شدم.

امیری تاکید کرد: هر اتفاقی که در فوتبال برای من رخ بدهد، مطمئن باشید فکر و تدبیر پشت آن است و قطعا خوشحالی و رضایت مردم برایم مهم و اولویت من است.

این ملی‌پوش در خصوص کی‌روش هم اظهارکرد: نیازی نمی‌بینم که در مورد توانایی‌های کی روش‌ صحبت کنم چون خیلی به فوتبال ایران کمک کرده و باعث سربلندی تیم ما شده است. وقتی سایت فیفا از حذف زودهنگام ایران اظهار تاسف می‌کند، این نشان می‌دهد که پتانسیل فوتبال ایران خیلی بالا رفته و آن قدرتی که مردم انتظار داشته‌اند ایران داشته باشد، به آن رسیده‌ایم.

وی هم‌چنین درباره رقابت‌های کشتی دانش‌آموزی اظهارکرد: خیلی خوشحالم که امروز در جمع کشتی‌گیران هستم و این برای من افتخار است.

وی ادامه داد: من نباید از کشتی صحبت کنم چون این رشته نماد کشور ماست و همیشه در دنیا ورزش کشتی را به اسم ایران می‌شناسند و امیدوارم کشتی‌گیران همیشه باعث سربلندی و عزت کشورمان باشند.

امیری در خصوص برگزاری این پیکارها توسط آموزش و پرورش بیان کرد: انتظار چنین سالنی با این امکانات را نداشتم و خیلی خوشحالم که آموزش و پرورش لرستان این رقابت‌ها را برگزار می‌کند که نظم و انضباط خوبی حاکم است و خوشحالم که بزرگان کشتی کشورمان را در این سالن ملاقات کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkqea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی برای حل کردن مهمترین دغدغه هواداران وارد مذاکره نهایی میشود/شاهی ماهی و حماسه ساز در سبد برانکو