تاریخ انتشار: 1397/04/16 17:35
کد خبر: 139936

میرزاپور: جای بیرانوند بودم حالا حالاها در پرسپولیس می‌ماندم

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در جام جهانی عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و حالا گفته می‌شود که او با چند پیشنهاد اروپایی مواجه است.
میرزاپور: جای بیرانوند بودم حالا حالاها در پرسپولیس می‌ماندم

 ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان اسبق تیم ملی در مورد وضعیتی که بیرانوند در آن قرار گرفته است، می‌گوید: بعد از درخشش بیرانوند این قابل پیش‌بینی بود که او با پیشنهاد‌هایی روبه‌رو شود ولی این را هم باید در نظر گرفت که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد و هواداران این تیم انتظار دارند بیرانوند به قراردادش پایبند بماند. او با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند بدون رضایت این باشگاه جدا شود. 

میرزاپور حرف‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: پرسپولیس در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی را به فوتبال اروپا ترانسفر کرد و طبیعتاً بیرانوند هم دنبال پیشرفت است. البته او بخشی از این موفقیت را مدیون باشگاه پرسپولیس است و اگر جای علیرضا بودم، حداقل تا نیم‌فصل صبر می‌کردم و از پرسپولیس جدا نمی‌شدم. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس بسته شد، هواداران انتظار دارند بیرانوند و همچنین وحید امیری قراردادشان را تمدید کنند. البته اگر پیشنهاد خوبی به بیرانوند برسد، طبیعتاً پرسپولیس می‌تواند از فروش این دروازه‌بان درآمدزایی کند. 

میرزاپور درخصوص درخشش بیرانوند در جام جهانی و مهار پنالتی رونالدو می‌گوید: طبیعتاً مهار پنالتی رونالدو می‌تواند امتیاز‌های مثبتی را برای بیرانوند در پی داشته باشد. قبل از جام جهانی فشار زیادی روی او وجود داشت و این شرایط برای من هم قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ به وجود آمد و خیلی‌ها اشکم را درآوردند و انتقاد کردند. خوشبختانه علیرضا در جام جهانی خودش را ثابت کرد و عملکرد خوبی داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpwqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس بزرگ پرسپولیسی ها برای از دست دادن یک ستاره