تاریخ انتشار: 1397/04/17 08:24
کد خبر: 139849

گلر پرسپولیسی ها با تیم ترکیه ای به توافق خواهد رسید؟

سنگربان تیم ملی در جام جهانی با پیشنهاد ۴۵۰ هزار یورویی باشگاه ریزه اسپور مواجه شده است.
گلر پرسپولیسی ها با تیم ترکیه ای به توافق خواهد رسید؟

 و به نقل از رسانه های ترکیه ای، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی روسیه بعد از درخشش در این رقابت ها حالا پیشنهادات مختلفی را برای فصل آینده دارد. این گلر خرم آبادی که هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد، با پیشنهاد ۴۵۰ هزار یورویی از طرف باشگاه ریزه اسپور مواجه شده است.

 

رسانه های ترکیه ای با انتشار گزارشی در مورد بیرانوند، به تحلیل عملکرد او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته اند. مهار ضربه پنالتی کریستین رونالدو مهمترین بخش این گزارش است که آن را عامل کسب تساوی ارزشمند یک بر یک تیم ملی ایران مقابل تیم ملی پرتغال می داند.

 

در این گزارش آمده مدیران باشگاه ریزه اسپور برای جذب دروازه بان ۲۵ ساله و ۱۹۴ سانتی متری باشگاه پرسپولیس حاضرند مبلغ ۴۵۰ هزار یورو بپردازند.

 

شنیده شده بیرانوند برای گذراندن تعطیلات، شب گذشته وارد ترکیه شده و احتمال می رود در این سفر به همراه مدیر برنامه اش با مسئولان باشگاه ریزه اسپور پای میز مذاکره بنشیند.

 

حالا باید منتظر ماند و دید آیا گلر پرسپولیسی ها با این تیم ترکیه ای به توافق خواهد رسید یا نه. مسلما با جدایی بیرانوند، سرخپوشان با چالشی جدی درون دروازه برای لیگ هجدهم مواجه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365bge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلد ایران ورزشی؛

انصاری: وحید و علیرضا عالی کار کردند / دوست دارم برزیل قهرمان جام جهانی شود