تاریخ انتشار: 1397/04/17 09:45
کد خبر: 139840

اوضاع قمر در عقرب تیم های لیگ برتری/یک باشگاه دوتا شد دو باشگاه یکی شد!

وضعیت باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران که در لیگ برتر حضور دارند بسیار بغرنج است و حالتی شبیه فیلم های کمدی سینما پیدا کرده است.
اوضاع قمر در عقرب تیم های لیگ برتری/یک باشگاه دوتا شد دو باشگاه یکی شد!

 در حالیکه کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می شود اما وضعیت برخی از باشگاه های لیگ برتری فوتبال ایران که باید طبق قانون حرفه ای باشند بسیار اسفبار است. در حال حاضر یک باشگاه لیگ برتر ایران تبدیل به دو باشگاه شده است! باشگاه سپیدرود طبق آنچه در رسانه ها منتشر می شود تبدیل به دو باشگاه سپیدرود و سپیدرود نوین شده و هر دو باشگاه نیز مدعی حضور در لیگ برتر هستند! این در حالی است که وضعیت مالکیت این باشگاه لیگ برتری هنوز به طور شفاف مشخص نیست و هر روز هم خبر می رسد که یک مربی سرمربیگری تیم سپیدرود را برعهده گرفته است.

در سوی دیگر کشور یعنی در آذربایجان شرقی و تبریز ظاهرا دو باشگاه تبدیل به یک باشگاه شده اند! در واقع مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز با خرید باشگاه تراکتورسازی وضعیت هر دو باشگاه را دچار ابهام کرده است زیرا طبق قوانین فوتبال حرفه ای یک فرد نمی تواند به طور همزمان مالک دو باشگاه باشد! اگرچه مسئولان گسترش فولاد تبریز می گویند در تلاش هستند که هیات مدیره های دو باشگاه را از همدیگر تفکیک کنند اما فعلا همه چیز در هم است!

این شرایط فوتبال ایران است که تبدیل به وضعیتی شبیه فیلم های کمدی سینما پیدا کرده آن هم کمدی سیاه!

در جنوب کشور هم تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان قهرمان به لیگ برتر صعود کرده اما سازمان لیگ مدام نامه می نویسد و اعلام می کند وضعیت مدیریت و مالکیت این باشگاه مشخص نیست و باید هر چه سریع تر قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول شرایط مشخصی پیدا کند تا اجازه حضور در لیگ برتر را پیدا کند. در این باشگاه هم مدام صحبت از تغییرات در کادرفنی می شود.

به این ترتیب 4 باشگاه لیگ برتری ایران در فصل آینده شرایط نامشخصی دارند. در واقع یک چهارم تیم های حرفه ای فوتبال ایران شرایط مطلوب و پایداری ندارند و هر لحظه ممکن است دچار تغییر و تحول شوند. با این شرایط به نظر می رسد که سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کم شود بخصوص اینکه اکنون کشور عراق هم وارد لیگ قهرمانان آسیا شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pm9zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین رده بندی مربیان فوتبال جهان اعلام شد

سجاد مشکل‌پور: با این شرایط اواخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را می‌گیریم
در گل نخوردن تیم، تمرینات نکونام خیلی تاثیر‌گذار بوده است؛