تاریخ انتشار: 1397/04/17 15:40
کد خبر: 139794

واکنش باشگاه اوسترشوندس به پیشنهادات قدوس

رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد اعلام کرد برای فروش ملی‌پوش ایرانی هنوز پیشنهاد خوبی دریافت نکرده‌اند و در چنین شرایطی همچنان وی در این تیم باقی خواهد ماند.
واکنش باشگاه اوسترشوندس به پیشنهادات قدوس

 در هفته‌های اخیر رسانه‌های اروپایی از تمایل باشگاه‌هایی مانند سلتاویگوی اسپانیا، سوانسی انگلیس و چند تیم هلندی و آلمانی برای خرید سامان قدوس از تیم اوسترشوندس سوئد خبر دادند. چند روز قبل رسانه‌های سوئدی پیشنهاد هنگفت مالی یک تیم سوپر لیگ چین جهت انتقال مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس  را منتشر کردند.

در این میان دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس می‌گوید: هنوز پیشنهاد ایده‌آلی نرسیده است. ما قطعا انتظارات خود را پایین نمی‌آوریم و تاکنون پیشنهادی که به اندازه کافی خوب باشد دریافت نکردیم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه سوانسی انگلیس که مدتی قبل گراهام پوتر، سرمربی سابق اوسترشوندس را به خدمت گرفت گفت: باشگاه‌هایی علاقه‌مند به جذب قدوس هستند و پیشنهاد‌ها می‌رسند، اما هیچکدام از آن‌ها به اندازه کافی خوب نیستند. سوانسی؟ هیچ چیزی در این رابطه وجود ندارد، هر چند این انتقال را رد نمی‌کنم، اما هنوز تماسی میان ما برقرار نشده است.

رئیس باشگاه اوسترشوندس درباره تعیین قیمت ۳۰ میلیون کرون سوئد برای فروش سامان قدوس و آیا این‌که می‌توانست این بازیکن را زمستان گذشته میلادی با مبلغ کمتری به باشگاه دیگری بفروشد، اظهار داشت: واقعا نمی‌خواهم قیمتی را تعیین کنم. ۳۵ یا ۵۰ میلیون کرون؟ شاید قیمت اولی هم به نسبت پیشنهاد دومی خوب باشد، اما ما باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم که سامان قدوس واقعا می‌خواهد به چنین باشگاهی برود. ما نیازی به فروش حتمی بازیکنان خود نداریم و سامان قدوس هم از این قاعده مستثنی نیست. ما اگر احساس کنیم پیشنهاد خوب دریافت نکرده‌ایم، نباید سامان قدوس را بفروشیم. در این پنجره نقل‌وانتقالاتی نباید سامان قدوس را به هر قیمتی بفروشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymjry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه اوسترشوندس: نباید سامان قدوس را به هر قیمتی بفروشیم