تاریخ انتشار: 1397/04/17 17:00
کد خبر: 139779

پیام برانکو از کرواسی؛ امیری را می‌خواهم، حداقل تا نیم فصل

سرمربی پرسپولیس که در اردوی کرواسی در چند نوبت از گرشاسبی خواسته است به هر شکل ممکن وحید امیری را حفظ کند.
پیام برانکو از کرواسی؛ امیری را می‌خواهم، حداقل تا نیم فصل

 وحید امیری به مسئولان باشگاه پرسپولیس وعده داده بود که بعد از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ایران برگشته و برای تمدید قرارداد خود با آن‌ها مذاکره کند.

ایران با تساوی مقابل پرتغال حذف شد و از این رقابت‌ها کنار رفت. جالب آن که وحید امیری هم به خرم‌آباد رفته و گوشی خود را هم خاموش کرد تا چند روزی به دور از هیاهوی فوتبال، استراحت کند.

حمیدرضا گرشاسبی همشهری وحید امیری بالاخره توانست او را پیدا کند، اما باز هم وعده شنید که اجازه بدهید به تهران بیایم. سرپرست باشگاه پرسپولیس هم به این امید به کرواسی سفر کرد که اواسط هفته جاری وحید امیری از خرم‌آباد به تهران آمده و قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

اما بشنوید از برانکو، سرمربی پرسپولیس که در اردوی کرواسی در چند نوبت از گرشاسبی خواسته است به هر شکل ممکن وحید امیری را حفظ کند. از دید مرد کروات، وحید امیری یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در قهرمانی ۲ فصل گذشته است که نباید برود. وقتی گرشاسبی شرایط وحید امیری و پیشنهادات وسوسه‌انگیز رسیده را مطرح کرد، بار دیگر از زبان برانکو شنید: «وحید امیری را می‌خواهم. او حداقل تا پایان نیم‌فصل اول در پرسپولیس بماند و بعد از پیوستن بازیکنان جدید به هر تیمی که خواست برود!» این در حالی است که شنیده می‌شود وحید امیری از ترکیه و قطر پیشنهادات خوبی دارد.

قطری‌ها حاضرند مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان به ستاره ملی‌پوش پرسپولیس بپردازند که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشید؛ بنابراین به نظر می‌رسد راضی کردن وحید امیری برای تمدید قراردادش سخت‌ترین کار ممکن باشد.

پرسپولیس فوق فوقش می‌خواهد ۲ میلیارد تومان به وحید امیری بپردازد. آیا او حاضر می‌شود قید ۸ میلیارد تومان را بزند؟ یا اینکه باشگاهی پیدا می‌شود که پول خوب بدهد و تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران صبر کند؟ باید منتظر ماند و دید!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db98j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدامی از ستاره با اخلاق پرسپولیس که برانکو را نگران کرده است