تاریخ انتشار: 1397/04/17 19:22
کد خبر: 139755

استقلال بدون بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان؟

استقلال بدون بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان؟

زمان حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران برای ارزیابی شرایط و مدارک باشگاه‌ها نزدیکتر می‌شود و نگرانی مسوولان کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان برقرار است.

 بدهی‌های این دو باشگاه همچنان سر جای خود باقی است و با اینکه مسوولان هر دو باشگاه نسبت به این شرایط و حساسیت آن اشراف دارند اما فعلا اتفاقی درباره برطرف کردن نگرانی‌ها رخ نداده است.

جالب اینکه در این خصوص هیچ ابهامی وجود ندارد و مسائل و بدهی‌ها هم برای دو باشگاه ایرانی و هم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا شفاف و روشن است. به هر حال استقلال و پرسپولیس حدودا تا اواخر مرداد فرصت دارند. حجم بدهی آنها یک بحث است اما بحث دیگر مدیریت کردن پرداختی‌ها و رسیدگی به مطالبات معوقه است که باید رعایت شود. در فصل نقل و انتقالات این دو باشگاه تمرکزشان را روی جذب بازیکن جدید گذاشته‌اند و می‌خواهند برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خودشان را تقویت کنند در حالی که تداوم این وضعیت، مشکل ساز می‌شود و شاید هر دو باشگاه مجبور شوند از بازیکنان جدیدشان فقط در لیگ داخلی استفاده کنند. (البته با توجه به محرومیت پرسپولیس تا نیم فصل این مساله خود به خود رعایت خواهد شد).

غیر از سرخابی‌های تهران در بحث مالکیتی سپیدرود هم نگرانی‌هایی وجود دارد ولی هیات فوتبال رشت تضمین داده که مدارک مالکیتی این تیم به روز رسانی شود. از سوی دیگر بحث مالکیتی تراکتورسازی و گسترش هم همچنان مفتوح است و باید مالک آنها جدا باشد. کمیته حرفه‌ای‌سازی تذکر لازم را به این دو باشگاه داده و آنها باید مدارک‌شان را آماده کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db9mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم آسیایی از لیگ قهرمانان بیشترین ضرر را می کند؟