تاریخ انتشار: 1397/04/18 13:56
کد خبر: 139677

تیمی که می‌خواهد موفق شود باید هزینه کند / علی کریمی خودش دوست نداشت بماند!

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در مورد آخرین شرایط این تیم با خبرنگاران گفتگو کرده است.
تیمی که می‌خواهد موفق شود باید هزینه کند / علی کریمی خودش دوست نداشت بماند!

تیم فوتبال سپاهان سریعتر از سایر تیم ها تمرینات خود را زیر نظر امیرقلعه نویی آغاز کرده و بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کرده است، اما مدیران این تیم هنوز نتوانسته اند در پست هافبک بازیساز که سرمربی سپاهان هم تاکید ویژه ای روی آن دارد، بازیکنی جذب کنند.

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در این خصوص می گوید: قلعه‌نویی دو گزینه به ما معرفی کرده است که مشغول مذاکره هستیم و احتمالا با یکی از آنها قرارداد امضا می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و نوسانات قیمت ارز اضافه کرد: با این وضعیت ارز هر بازیکنی که بخواهیم از خارج کشور به خدمت بگیریم گران قیمت خواهد بود ولی در هر صورت تیمی که می‌خواهد موفق شود باید هزینه کند؛ از طرفی هم، جذب بازیکن ارزان و بی‌کیفیت یعنی دور ریختن پول و گذاشتن بدهی روی دست باشگاه بدون بازدهی فنی.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین در مورد شرایط دو بازیکن طلایی پوشان گفته است: علی کریمی خودش به ما اعلام کرد قصد دارد فصل آینده خارج از ایران فوتبالش را دنبال کند و قراردادی هم با ما نداشت. عارف غلامی هم قراردادش با ما تمام شده است ولی اخیراً برای ماندن ابراز تمایل کرده و باید با او جلسه بگذاریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8x9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل سپاهان شایعات موجود را تکذیب کرد!