تاریخ انتشار: 1397/04/19 08:55
کد خبر: 139578

تناقض در صحبت های افتخاری در خصوص مجید حسینی و پژمان منتظری

مدیر عامل باشگاه استقلال که از اتفاقات اخیر این باشگاه در نقل و انتقالات نگرانی‌هایی دارد، توضیحات متناقضی در خصوص اتفاقات مربوط به این باشگاه ارائه کرد.
تناقض در صحبت های افتخاری در خصوص مجید حسینی و پژمان منتظری

باشگاه استقلال از نظر هوادارانش عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات نداشته است. آنها نه تنها نتوانستند ستاره جدیدی را جذب کنند، بلکه برخی از ستاره‌های خود از جمله امید ابراهیمی را از دست داده و تکلیف چند ستاره دیگر آنها هم مشخص نیست.

سیدرضا افتخاری شب گذشته در خصوص اتفاقات اخیر این باشگاه مصاحبه ای انجام داد و سعی کرد با پاسخگو بودن نسبت به این اتفاقات آرامش را به هوادارانش تزریق کند. اما در صحبتهای افتخاری که سعی می‌کرد طی آن خونسردی و آرامشش را  نشان دهد، در خصوص شایعه جدایی پژمان منتظری از جمع آبی پوشان اظهار داشت: «ما به قراردادها نگاه نمی کنیم چون بازیکن باید دلش با تیم باشد. هر بازیکنی که دلش با تیم نباشد نمی تواند خدمات شایسته ای به تیم بدهد.» این نوع صحبت کردن افتخاری در خصوص منتظری به نوعی چراغ سبز او به جدایی احتمالی منتظری بود.

اما افتخاری به فاصله کمی از ادای این جمله در خصوص سید مجید حسینی موضعی کاملا متفاوت گرفت و گفت: «ما به این بازیکن نیاز داریم و تحت هیچ شرایطی بابت جدایی او رضایت نمی دهیم.»

در واقع در صحبتهای مدیرعامل آبی پوشان نوعی تناقض در خصوص مجید حسینی و پژمان منتظری دیده می شود. او در خصوص احتمال جدایی منتظری می گوید بازیکن باید دلش با تیم باشد و ما به قرارداد نگاه نمی کنیم اما در خصوص مجید حسینی نظرش را کاملا تغییر داده و عنوان می دارد به او نیاز داریم  تحت هیچ شرایطی رضایتامه اش را نخواهیم داد.

با نگاهی دقیق‌تر به این نوع گفتمان مدیرعامل آبی ها می‌توان به این نتیجه رسید که شاید این باشگاه مشکلی بابت جدایی منتظری ندارد و حتی از این اتفاق استقبال هم می‌کند، لذا اینجا به دل این بازیکن نگاه کرده و تمایلات قلبی اش را لحاظ می‌کند. در حالی که آنها به مجید حسینی به شدت نیاز دارند و حتی اگر دلش هم به جدایی از این تیم و پیوستن به یک تیم اروپایی باشد به دلیل نیازشان به این ملی پوش جوان حاضر به صدور رضایتنامه وی نیستند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9en8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر ناراحت کننده برای استقلال/4 بازیکن در آستانه محرومیت!