تاریخ انتشار: 1397/04/19 11:19
کد خبر: 139561

تلاش برای پُر کردن جای خالی 2 خرید جدید استقلال

مدافعان کناری جدید پارس جنوبی امیدوار هستند تا جای خالی دو بازیکن جدید استقلال را پر کنند.
تلاش برای پُر کردن جای خالی 2 خرید جدید استقلال

تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر هفدهم از دو بازیکن ناشناخته به نام های فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری در پست مدافع راست و چپ استفاده کرد که جواب هم گرفت. این دو بازیکن در فصل گذشته عملکرد خوبی برجای گذاشتند و توانستند مشتریان زیادی برای خود دست و پا کنند. در نهایت هم آنها به واسطه عملکرد خوبشان به استقلال تهران پیوستند و پارس جنوبی را ترک کردند.

 

با جدایی این دو بازیکن نگرانی هایی بابت پست مدافع کنار پارس جنوبی وجود داشت اما بازیکنان جدید نماینده جم به خوبی جای خالی تیموری و محمدی مهر را پر کرده اند. امید نظامی پور و محمد ستاری دو بازیکنی هستند که امسال به جمع شاگردان تارتار اضافه شدند و در بازی های تدارکاتی به عنوان مدافع راست و چپ به میدان می روند.

 

نظامی پور و ستاری که سابقه خوبی در لیگ برتر دارند در بازی های گذشته نمایش خوبی داشتند و توانسته اند انتظارات کادرفنی را برآورده کنند. با حضور این دو بازیکن تا حد زیادی دغدغه جمی ها بابت نبود محمدی مهر و تیموری برطرف شده و آنها خیالشان بابت دو پست کلیدی مدافع کناری راحت شده است.

 

علاوه بر نظامی پور و ستاری، در پست دفاع راست و چپ پارس جنوبی بازیکنان جوان دیگری نیز دارد که می توانند در صورت نیاز به ترکیب تیم اضافه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzqp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید آبی ها نیامده از میادین دور شد!