تاریخ انتشار: 1397/04/19 21:35
کد خبر: 139449

کهکشان سرخ در نیم فصل دوم/ برانکو محکوم به 4-4-2 لوزی است

پرسپولیس در شرایطی لیگ را به پایان رساند که با حکم فیفا با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات روبه‌رو شد.
کهکشان سرخ در نیم فصل دوم/ برانکو محکوم به 4-4-2 لوزی است

سرخپوشان اما پیش از آغاز این فصل تلاش زیادی کردند تا بتوانند این حکم را بشکنند تا بتوانند برای این فصل خود را تقویت کنند اما مطابق انتظار این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس مجبور شد تا با همین بازیکنان و همین شرایط به استقبال لیگ برود. نکته جالب اینکه حتی برانکو هم از این شرایط مضطرب بود و به باشگاه اعلام کرد: « آبروی خودم را از جوی آب پیدا نکرده‌ام» این جمله برانکو کاملا نشان می‌داد که سرمربی سرخپوشان هم در این شرایط به آینده تیم امیدی ندارد.

    جدایی 3 بازیکن

در شرایطی که سرخپوشان باید خود را برای فصلی سخت آماده می کردند، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از پرسپولیس جدا شدند و برانکو هم مسلمان را در لیست فروش قرار داد تا با جدایی 3 ستاره پرسپولیس وضعیت تیم سخت تر از همیشه باشد و هوادارن پرسپولیس نگران شوند.

    خریدهایی برای کهکشانی شدن

با وجود محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس شروع به خرید بازیکن کرد و با جذب مهدی شیری و مهدی شریفی و مهدی ترابی و سروش رفیعی تیمی فوق العاده را برای نیم فصل دوم آماده کرد. این در حالی است که با وجود رفتن 3 ستاره پرسپولیس امید عالیشاه به پرسپولیس بازگشته و احمدنوراللهی هم به روزهای اوج خود نزدیک شده و با جذب سروش رفیعی حالا برانکو برای نیم فصل دوم هیچ دغدغه ای نخواهد داشت و می تواند تیمی رویایی را در خدمت داشته باشد.

    بازیکنانی باب میل هواداران

بعد از بازی‌های درخشان پرسپولیس در لیگ برانکو در فصل گذشته تصمیم به تغییر تاکتیک گرفت و سیستم سرخپوشان را از 2-4-4 لوزی به 2-4-4 خطی تغییر داد که این اقدام برانکو اگرچه باکسب نتیجه همراه بود اما هرگز هواداران آن را ‌نمی پسندیدند اما حالا با بودن تمامی ابزارهای لازم برانکو یکباره دیگر می تواند سیستم مطلوب هواداران را وارد میدان کند و بار دیگر فوتبالی هجومی را به نمایش بگذارد تا پرسپولیس اگر بتواند از نیم فصل اول به سلامت بگذرد در نیم فصل دوم تیمی رویایی خواهد بود و می تواند مدعی جدی قهرمانی در لیگ باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365bb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شهباززاده: اصلا راجع به بازگشت به استقلال فکر نمی کنم