تاریخ انتشار: 1397/04/20 20:16
کد خبر: 139310

ستاره استقلال: امید ابراهیمی دینش را به استقلال ادا کرده است

فرشید باقری معتقد است امید ابراهیمی دینش را به استقلال ادا کرده و بابت جدایی اش نباید گله کرد.
ستاره استقلال:  امید ابراهیمی دینش را به استقلال ادا کرده است
بعد از جدایی امید ابراهیمی، حالا چشم همه استقلالی‌ها به ساق‌های فرشید باقری است. او فصل گذشته تا حدی توانست خودش را به وینفرد شفر ثابت کند و حالا مهم‌ترین گزینه برای استقلالی‌ها در خط هافبک محسوب می‌شود. او در خصوص شرایط استقلال، شانس قهرمانی این تیم در فصل جدید، جدایی ابراهیمی از استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. 
شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟
فعلاً وضعیت استقلال در حد نام این تیم نیست ولی امیدوارم شرایط در روز‌های آینده بهتر شود. فعلاً که تکلیف برخی از بازیکنان برای ماندن مشخص نشده و برگزاری اردوی ما در خارج از کشور هم با مشکلاتی مواجه شده بود. 
پرسپولیس زودتر از شما کارش را شروع کرد، فکر نمی‌کنی از آن‌ها عقب بیفتید؟
به هر حال شرایط هر تیمی متفاوت است. آن‌ها در حال پشت سر گذاشتن تمرینات پیش‌فصل خودشان هستند ولی نمی‌دانم چرا اردوی ما به تأخیر افتاد. 
در مورد ماندن خودت در استقلال صحبت کن. 
در ذهن من همیشه این موضوع نقش می‌بندد که بتوانم با استقلال قهرمانی در آسیا را تجربه کنم. وقتی فصل گذشته تمام شد امید زیادی داشتیم که ستاره سوم را بگیریم ولی الان شرایط فعلی استقلال در حد نام این تیم نیست. من امیدوارم هرچه زودتر وضعیت بهتر شود تا بتوانیم برای قهرمان شدن در استقلال شرایط بهتری داشته باشیم. امسال طبیعتاً کارمان سخت‌تر است و باید با شرایطی خوب بازی‌ها را شروع کنیم.
در مورد امید ابراهیمی چه صحبتی داری؟
به نظر من امید دینش را به استقلال ادا کرد و من امیدوارم او در مسیر جدید خودش موفق باشد. به هر حال هر بازیکنی در هر زمینه دنبال پیشرفت است و من برای امید آرزوی موفقیت دارم. 
بسیاری از هواداران استقلال معتقدند تو می‌توانی جای امید را در استقلال پر کنی؟
قطعاً ماندن امید بیشتر به استقلال کمک می‌کرد و ما کنار هم شرایط بهتری را رقم می‌زدیم. با این حال من هم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هواداران و کادر فنی را با عملکردم راضی کنم. 
فکر می‌کنی استقلال در فصل آینده بعد از چند سال قهرمان لیگ برتر شود؟
ما هدفی جز این نداریم و امیدواریم فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کنیم. رقابت بین تیم‌ها فشرده و سخت است ولی ما هدفی جز قهرمانی نداریم. امسال در سه جام مختلف هستیم و باید بهترین نتایج را بگیریم. 
بازی‌های جام جهانی را حتماً دنبال می‌کنی. در پست تو بهترین بازیکن چه کسی بود؟
من سبک بازی کانته هافبک دفاعی فرانسه را دوست دارم. به نظر من او در این پست بهترین بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jl5bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تصمیم سرنوشت ساز شفر برای بازی با تراکتورسازی