تاریخ انتشار: 1397/04/21 13:20
کد خبر: 139225

گزینه جانشینی امید ابراهیمی در انتظار تایید ایفمارک

تکلیف خرید بازیکن مد نظر استقلالی ها برای پرکردن جای خالی امید ابراهیمی بعد از تست های پزشکی در ایفمارک مشخص می شود.
گزینه جانشینی امید ابراهیمی در انتظار تایید ایفمارک

برای خروج از شوک جدایی امید ابراهیمی از استقلال سران باشگاه تهرانی به سراغ علی کریمی بازیکن سابق سپاهان و تیم ملی رفتند. این بازیکن در حالی به عنوان گزینه اصلی جانشینی امید ابراهیمی مد نظر قرار گرفت که شایعات فراوانی پیرامون شرایط جسمانی و مصدومیت او به گوش می رسید از همین رو باشگاه استقلال اعلام کرد عقد قرارداد رسمی با کریمی بعد از تست های پزشکی مشخص خواهد شد.

با این ادعا همه افکار متمرکز معاونت پزشکی باشگاه و دکتر نوروزی شد در حالی که تست های پزشکی علی کریمی نه توسط معاونت پزشکی بلکه باید توسط ایفمارک و پزشکان متخصص حاضر در این مجموعه انجام و آنها پاسخ نهایی در خصوص سلامتی علی کریمی را به معاون پزشکی استقلال ارائه بدهند از همین رو به نظر می رسد ایفمارک تکلیف نهایی پیوستن هافبک سابق سپاهان به جمع آبی های پایتخت را مشخص خواهد کرد.

علی کریمی که به دلیل مصدومیت فرصت حضور در فهرست نهایی ایران برای جام جهانی را از دست داد یک ماه قبل از سپاهان جدا شد و حالا در راه پیوستن به باشگاهی جدید با گمانه زنی و شایعات فراوانی پیرامون آسیب دیدگی های قدیمی و مزمن از ناحیه کمر روبرو شده است، شایعاتی که باعث شد تا استقلال به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن ابتدا به فکر تایید سلامتی سپس عقد قرارداد با کریمی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365e7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الیاسی: کریمی به خاطر استقلال، تراکتور را دور زد